;)

Alla inlägg den 23 april 2008

Av Thess - 23 april 2008 09:38

Strålande sol och mycket mindre blåst än igår, hur bra som helst. ;)

För en gångs skull vaknade JAG före Rebecca. ^^ rekord eller nått, haha. Annars är det alltid hon som är uppe med tuppen, men nej nej, icke idag!

Sen om man är så pigg är en annan femma. ;P

Fick heller inte packat allt igår och ändå var vi uppe till 03.00 Hujedamej!


Nu sitter vi iallafall här med vårt kaffe och lyssnar på gessle. Vilka sommarfeelings man får.

Snart ska jag börja packa ner alla plagg och smycken, käka frulle och klä mig sen måste vi köra till staden.


Wellwell. Ni får ha en trevlig dag, så hörs vi ikväll när jag är hemma igen! =)

Av Thess - 23 april 2008 00:01

Hujedamej vilken dag vi har haft! haha.  Vi har skrattat så tårarna sprutat åt alla håll och kanter, våra magar har krampat sig och allt har bara varit så bra! hihi.


Först var det meningen att jag skulle åka till henne, men efter jobbet ringde hon och fråga om hon kunde få komma hit istället och även sova hos mig inatt. Självklart, sa jag och började genast vrålstäda! hehu. Knappt en timme senare var hon här. ;) 

Vi körde upp till ICA och handla lite gotta, sedan hem och feta lite. Just när maten ska mätta våra magar så smsa Madde mig och fråga ifall hon fick komma hit. Jomenvisst får du det, sötlök! haha. Fem minuter senare hade två blivit tre.


Efter mycket snack och lite verkstad tog vi oss ut och skulle börja tvätta bilarna. Det var nog mest vi som blev tvättade, rejält. Men kul var det allt! ;)

Sedan drog vi ut på en tur för att "få bort vattendropparna" och när vi var tillbaka igen så skulle vi se hur bra resultat det hade blivit. Visst var det renare än innan tvättningen började, men njae. Mohahaha.

Sket vi i det? jo för det gjorde vi. istället drog vi iväg på spaning efter nya kläder till plåtningen imon.

Jag hitta bara en rosa tröja och stumpisar men whatever. ;P

For hem en stund senare och åt. Höll på att sätta maten i halsen flera gånger men till slut var vi mätta och belåtna.

Drog iväg till ICA igen och sedan till min syster. hem igen och sedan ut på en promenad. Vi fastna på lekplatsen där vi la på gräsmattan och gjorde alla möjliga konster och fnittra som bara den.

Därefter gick vi hem och tog fram gotta som kladdkaka, glass, chips och cola. Mumsfillibabba!


Nu ligger snurrpullan i soffan och tjötar i telefon och jag sitter här. helt grusig i mina små ögon, men måste tvinga mig in i duschen och även fixa ihop mina outfits och packa ner. PHEW! Har en lång dag framför mig imorgon, men gud vad jag längtar!

Kommer ta med mig kamera, så ni får se lite pic´s och sådär senare på kvällen skulle jag tro. hihi! =)


Nuuu ska jag gå och attackera min lilla pulla! haha.

Hoppad ni har haft en bra dag! Kraaaaaaam. =)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards