;)

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Thess - 22 april 2008 11:16


Hela sverige doftar vår, är det inte underbart?



Godmorgon ska jag kanske säga. Har ni sovit gott inatt? Själv kan jag väl inte riktigt påstå att jag har fått någon speciell sömn. Kisemisen har velat leka hela natten, men inte jag, så vi har krigat som bara den! Myggbett har jag minsann också hunnit få och det kliiiiiiar nått så fruktansvärt! Myggorna älskar mig, tyvärr kan jag inte säga detsamma. Jaja, whatever.


Vaknade för en stund sedan, fixade lite kaffe och nu satte jag mig här för att morrna till lite. Smsar lite med Madde som nyss har varit iväg och bytat gips. Ett lila blev det denna gången. Myyycket vackert, hihi. Hon sitter och läser kvällsposter i väntan på taxin så jag får mina uppdateringa därifrån. B.la om den försvunna kvinnan i Paris.


Det är fan sjukt hur vår värld ser ut. Snart kommer man sluta förvånas över allt kriminellt här runt omkring.

Jag blir så förbannad! En liten, oskyldig, stackars flicka blir mördad under tiden hon cyklar hem från sin träning. Här sker misshandel och våltäkter om vartannat HELA tiden! Och vad får dom för straff för det?!

TILLOMED MATEN I FÄNGELSET ÄR BÄTTRE ÄN DEN UNGDOMARNA FÅR I SKOLAN!! Fy fan!

Nä minsann, är man kapabel nog att göra en sån sak så är man fanemej kapabel nog att klara sig på skorpor och vatten!

Och den som har mördat ska minsann få känna på samma grej som den som blev mördad, minsjäl!

GRRRRRR, vad irriterad jag blev nu. haha.


Nog om DET.

Idag ska jag nog träffa Rebecca. Är sugen på att gå ut på en liten promenad så ska sätta på mig mitt rosa set sen innan jag drar. Hihi.

Något som jag också är grymt sugen på är mjukglass! Sjukt gott. Hehu.


Nej, nu ska jag leta upp ett nummer sen fixa till mig. Ciao!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards