;)

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Thess - 2 mars 2008 22:51

Det är söndag redan! Hur fort får en helg gå egentligen? Galet!

Tyvärr har jag gått och blivit sjuk, eller snarare sjukare... Astma + Förkylning = sjukt svår andning. Äckligt stel i hela nacken och det värker något så fruktansvärt. Hostar som en fisse och halsen är rena rama smärtan. Huvudet käänns väl sådär, något bättre iaf. Tur det ju!


Så jaa... vad innebär detta? Jo, att Thess får ligga hemma och tycka synd om sig själv imorgon också. Jag är SÅÅÅ trött på det! Inte fasen blir humröet bättre utav det iheller.

Nää minsjäl, jag behöver något att göra för att må bra. Så är det bara!

Har inte fått reda på något jobb än iheller. BRÖÖÖL!


Men tro inte att jag är less! :/


Ja, jag är förvirrad.

Gör något åt det, SNÄLLA!

Av Thess - 2 mars 2008 14:31

Yey. Allt bra med folket idag? hehu, är är det baaaaaara najs.

Igår var det party för hela slanten!


Det började med att jag, rebecca och josse satt och drömde om lite party. Vi tog kontakt med marcus och gänget, en timme senare kommer hela högen hit.

Då går jag och rebecca runt i mjukisar och dylikt. Vilken jävla syn må jag säga! haha.

Fort som attan fixade vi till oss och sedan var det igång. Anders körde på gitarren och vi andra tjoa med som aldrig förr.

Efter ett tag bestämde vi oss för att gå ut och så blev det också.

Rebecca den skiten hade glömt sitt leg och därför fick vi stå och prata med vakterna tills Chrille kom och lämna det till henne.

Där inne blev jag skallad och blablabla. Idag har jag ett huvud som är den dubbla storleken, meeeeeeen men.


Nu har jag och Beccis precis varit på ica och inhandlat lite frukost. Det blev chips, dip, kladdkaka och sprutgrädde. :D 

Snart ska vi iväg och käka pizza med gänget från igår. Tjockisar? Käft. ;) 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards