;)

Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Thess - 27 mars 2008 13:38

Hej hej!


Sitter här i min fluffiga morgonrock med en kopp kaffe nu och fular mig. Har sjukaste huvudvärken ever och känner mig sådär halv på alla sätt och vis. haha. Hur det nu går till men yääyä.

Idag står endast kurering på schemat. Hur länge ska förkylningen hålla på? Har läst lite om den som går över folk här nu och det fick mig knappast att må bättre. Hmpf.


Har rejäl ågren över at jag inte har varit i skolan på ett tag, men jag får försöka ta åt mig av det andra säger. Man kan faktiskt inte hjälpa att man blir dålig och det är väl bättre att stanna hemma tills man är frisk än att gå dit innan man hunnit bli det också kanske man åker på skitet igen.

Dessutom är man inte skärpt på samma vis om man inte mår helt bra, då kan man lika bra sitta hemma och jobba med det som ska göras.

Jaja. Det ska väl lösa sig på något vis.

Jag orkar faktiskt inte tänka på det så mycket. Ju mer jag grubblar, desto värre blir det ju! I mellanåt är jag tillomed inne på att hoppa av bara för att jag känner mig dum över att jag ligger hemma och är sjuk, men det är ju inte rätt någonstans. Så "lätt" får man faen inte ge upp! Absolut inte när man är såhär nära slutet, right?!

Nog om det.



Av Thess - 27 mars 2008 01:23

Nu får det räcka med mina listor. Sååååå jävla kul är det väl ändå inte?! Nej, just det...


*HAAAAAAARKEL.*


Onsdag idag va? Nått sånt. Har inte så bra koll på dagarna när man har lov och sånt trams men hey.

Har inte gjort ett smack idag. Bara varit allmänt jobbig, så inget ovanligt här inte.

Det var busskaos i morse så jag kan ju trösta mig med att jag ändå inte hade kunnat komma dit oavsätt om jag var sjuk eller inte.

Pratat med lite kul folk har jag också gjort. B.LA CHALLE JU! Jojomensan.

Nu ska jag smörja in mig lite och gegga ner halsen.


En fet, blöt smitt-puss ger jag nu!

HAJ!



Av Thess - 27 mars 2008 01:14

Vad gör man inte för att roa sig själv när man inte kan sova. Här kommer ännu en listfan. haha.



Väder utanför ditt fönster:
Mörkt, snö, kallt.

Lyssnar på just nu:
kisemisen


I går gick du och la dig:
Jadu... minns inte vad klockan var när jag la mig, men somnade gjorde jag efter en smsfylld natt vid 5-tiden...


I dag vaknade du:
runt halv 1 kanske.


Vad har du på dig:
gråa leggings, grått långt linne och vit tröja.


Senaste som ringde dig:
Pappa


Som du ringde:
Mamma


Senaste som skickade dig sms:
Minette


Senaste som du skickade till:
Minette


Senaste vän du addade på Facebook:
Har lagt ner den skiten


Som addade dig:
Som sagt...


Senaste person som mailade dig:
Madde


Sista hemsida du besökte/läste:
google. haha


Ska göra idag:
sova förmodligen


Bra eller dålig dag idag:

Blandad.

Av Thess - 27 mars 2008 01:03


Ta fram din mobil
2. Bläddra random i din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
Haha JAA!! Men måste äta först, har inte ätit något idag så, ja måste äta. Är svin hungrig. taha. puss


Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Var jag flummig? Aunä det var jag väl ändå inte? :P


Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hehe. Ska på årsmöte imorgon med boxningen annars har jag inte en aning. Själv?


Vilket sms blev du mest berörd av?
Ingen är så rik att man har råd att förlora en vän. Skicka detta sms till alla du inte vill förlora <3


Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Är du vaken idag?:)


Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?
Hej gumman! tack för de jättefina kopparna! bättre sent än aldrig. Kram L


Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
okej.


Vad vill du höra mest av allt?
Tja det vore ju en lögn att säga att jag var nykter hehe. Själv också?

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards