;)

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Thess - 18 mars 2008 23:27


Bett om förlåtelse - CHECK!

Fått svar - ICKE CHEK..................


p a n i k .


Just nu tycker jag väldigt, väldigt, VÄLDIGT illa om mig själv.

Skäms gör jag också. Bra det. Fy på dig, Thessy!


jag hatar detta!

Av Thess - 18 mars 2008 22:46

Hello.

Så var tisdagen snart över. Har inte gjort ett piss idag, men är ändå extremt trött. Blöp. Vädert spelar verkligen stor roll för humöret. Okej, det har inte snöat och lite sol har vi fått idag, men ändå.


Från det ena till det andra.

Jag har tabbat mig idag. Ganska rejält. Reagerat jävligt hårt, på helt fel person. En person som jag egentligen aldrig skulle få för mig att göra så mot. En person som alltid har funnits där, lyssnat och som har fått mig att må så bra. Fattar ni då vilken sjuuuuk ångest jag har legat inne med exakt hela dagen?

Hur fan kan jag! Vad fan fick mig att göra det. Eller säga sådär.

Jag fattar det inte! Det gör ont i mig. Jag vill be om förlåtelse, men tänk om förlåtelsen inte godtas? Tänk om jag bara har slängt iväg världens bästa person från mitt liv, bara sådär?

En som alltid har funnits där och som alltid har fått mig från tårar till skratt... Nä, jag klarar inte detta!


Nu ska jag ta mig i kragen och iallafall be om förlåtelse. Det är väl ändå det minsta man kan göra.

Sen får jag väl se om det accepteras eller ej.

Jag ber fan till gud att det ska lösa sig igen.  

PLEASE!

Av Thess - 18 mars 2008 22:43


Sometimes we put up walls.

Not to keep people out, but to see who cares enough to break them down.




Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards