;)

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Thess - 19 mars 2008 23:58

Idag har jag varit riktigt snäll i mitt humör, haha! Ouff, kan inte sluta tänka på hur rälig jag har varit, uffa. ;P

Men äh, alla har säkert varit det... Nångång. Ehrm.. :P


Iallafall!

Nu sitter jag här. Äckligt trött och med ett ben som inte går att sträcka ut helt. J A G   B L I R   T O K I G! Ska det aldrig bli normalt igen? Ibland ångrar jag den där dagen, eller kvällen, då allting brast... i mitt stackars lilla knä. Buhu. Hähä.

Inte nog med det, mitt andra knä är skadat sedan sjukt många år tillbaka när jag var en höjdare på fotboll och grejer. Höjdare och höjdare... jag SPELADE fotboll iallafall utan problem.

Nu får jag knappt kolla på en boll ens. Ännu mer BUHUUUU.

Thess saknar fotbollen. Mm, det gör hon. Stackars henne. Meeep.

Snart får jag säkert inte rida mer iheller. Den dagen tar jag fan livet av mig. Haha.


Jaja nu ska jag ta mitt cepeknä och gömma mig under täcket. Hoppas för helsike att jag slipper de mardrömmarna jag hade inatt! Det var mer än hemskt. Jag var så rädd när jag vaknade och tårarna sprutade fullkomligt. OUUFF!

Lite roligare drömmar beställer jag till denna natt, tack!


Just det! Jag måste ju bara dela med mig av dagens höjdpunkter, mihihi.

Fööööörst blir mitt lilla förlåt accepterat efter en himla massa väntan, svett och tårar. (okej inte riktigt så galet kanske, men nääääästan) haha.

Sen fick jag MINSJÄL min dos Challe-samtal med! IIIIIIIIIIH, IIIH, IIH! Så hiiiimla underbart.


Och just det, igen!

Imorgon kommer släkten ända från Västerås ner till skåneland för att fira en kalaskulig påsk med oss. Är det dags att byta dialekt nu igen? Huuujedamej! Det är ju nästan sjukt hur ens dialekt bara kan ändras sådär, för att man umgås med några med annan dialekt.

Är jag komplicerad nu? höhö.

Jaja, men visst har jag bra anledningar till att vara glad iallafall? ;)


Nattinatt!

Av Thess - 19 mars 2008 17:24

Phew, vad vi har hunnit med mycket idag!

Först bar det av till kyrkogården, det gillades. Riktigt spännande tyckte dom att det var. Duktiga på att ställa svår-svarade frågor är dem också! ;)

Därefter tog vi lekplatsen och en runda för att kolla in lite djur, som får osv...

Sen gick vi snabbt hem och packade ner lite mat, blöjor osv och drog iväg till bussen för att åka in och fika lite.

I bilen påväg hem somnade Oliver och han gör det fortfarande. Tycker det var lite väl sent för honom att sova middag nu, me han var så himla trött att jag lät honom göra det. Han somnar säkert ikväll ändå. Vi hoppas på det iallafall!


Nu väntar jag på att mamma ska komma hit med lite mat till mig. Jag är sjuuukt hungrig. Kom nu, mammi!


Opsi daisy, nu börjar lillen vakna. Gos! :D

Av Thess - 19 mars 2008 11:09

Man börjar ju undra, haha.......


Idag är jag glad! ganska glad iallafall.

Nu tänker jag inte bry mig mer om skitet rint omkring. Jag ska stå i centrum för mig själv, så är det bara.

Att andra sen inte kan ta det är inte mitt problem.

Jag har gjort misstag, men också försökt rätta till, bett om förlåtelse till de som har fått stå ut med onödigt grejs från mig osv. Nu ligger bollen i deras händer. Jag kan inget mer göra åt det. Right?

Visst hoppas jag på att det ska bli bra igen på alla sätt och vis, men jag kan ju inte begära något. Så är det bara. Punkt slut!


Vad händer idag då?

Jo, jag ska passa pojkarna. Igen. Det börjar bli min vardag nu, haha.

Men som jag sa till andra som tyckte att jag hade dem så ofta: vad gör man inte för släkten? ;D muhaha. Jag är en snäll skit!

Dessutom älskar jag dessa ungar! De kan vara busiga och jobbiga då och då, men å andra sidan så kan de vara sjujävluskt snälla och mysiga andra sekunden. Det överväger utan tvekan!


I förrgår satt jag framför datorn och kolla in youtube. Så sökte jag på mora träsk - lilla olle, såklart. Då kommer Oliver upp och sätter sig i mitt knä och bara stirrar på dessa gubbar. Efteråt lyssna vi på "jag ger dig min morgon" men vi hann inte lyssna färdigt inna han somna. Haha, så himla mysigt när han la där i mitt knä som en groda och sussa. Skitungen!




Thessy´s guldstenar! v

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards