;)

Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Thess - 30 mars 2008 13:29

Goddag! 

Mår väl en smula bättre idag, så får hoppas att det blir bättre mycket snart.


Jag har två anledningar till att må bättre.

Den första är att kroppen inte ömmar lika mycket och febern har nog sjunkit en smula.


Den andra anledningen är att MALMÖ REDHAWKS VANN ÖVER BRYNÄS IGÅR!

Fy fan vad underbart! Jag låg där i soffan och var totalt inne. Jag kände hur jag lös upp allt mer för varje sekund som gick. ;)

Då vinsten var avklarad blev det ett snabbt sms till Rebecca. Jag tror nog att bussen fick höra ett och annat glädjetjut från den damen.

Så himla underbart! Jag svävar på moln!


Malmö Redhawks kommer tillbaka till elitserien nu, det ger vi oss fanken på. ;)


Och vet ni vad? Nej det vet ni inte, men det ska jag berätta för er!

Invigningen av Malmös nya, übersnygga arena ska vi se på och antagligen seriepremiären mot ett elitserielag. ;) DE NI!


Vad säger vi nu, Becca?

EN SKÅNING GÅR INTE ATT TYGLA, MALMÖ REDHAWKS KOMMER ALLTID FLYGA!


... och Norberg, hur går det för Rögle? ;) HAHAHAHAAAAAAAA.


Jag har en svaaaag jävligt stark(!) känsla av att jag och Rebecca inte är så himla betuttade i helsingborg? ;)


shiiiieeet mannen. ;)

Av Thess - 30 mars 2008 00:23

Hoppas, hoppas, hoppas att jag mår bättre imorgon!

Nu är det iallafall dags för sängen. Söndag imon. Hipp, hipp hurray! :(



Värmer. Tack! v

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards