;)

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Thess - 20 mars 2008 23:10

Oh gosh. Det var sista dagen jag passade de små rackarna idag. Det känns att  man har varit i farten med dem nu flera dagar i rad. Typ 1½vecka. Hur ska det bli när man själv skaffar såna små knoddisar? Haha.


Mamma kom hem nu för en stund sedan efter en veckas städ-jobb och grejer. Hon berättade att hon var minsjäl så schleten att hon knappt hade någon känsel i benen, sen fick jag även höra hur skitig hon kände sig och ungefär hur mycket hon har snytit(stavning?) sig.

OKEJ, MAMMA. JAG FATTAR!

Jag kunde ändå inte låta bli att begära att hon skulle ut och svira på shoppingvägar med mig imorgon. Hon kände nog att hon inte kunde säga emot mig så hon accepterade och sa "alright...allt för dig min lilla dotter" ja, nästan iallafall. Hon gav med sig, och det är ju det som räknas, tycker jag!

Nästan synd om henne......................


Från ett ämne till något annat.

Nu har västerås-släktet landat in schkåne. Hälsa dem hjärtligt välkommna!


Ska jag lägga mig på soffan och småglo på tävä nu. Mitt knä pulserar, gråter och gör så förbannat ont!

Men vet ni? Jag är glad ändå. Ganska iallafall. ;)

Ryktas om partaj imorgon? Yes, sir!

Av Thess - 20 mars 2008 10:13

Godmorgon!


Madde var en liten morgonängel hos mig idag och duka fram frukost samt sällskapa mig. Nu ligger hon på soffan och kollar på någon ordjakt och jag sitter här med mitt svullna knä.

När jag skulle gå och lägga mig igår så kunde jag inte ens se min knäskål. Ohlord vilket smärta.

Yeye, mina kryckor är kompisar med mig och jag har fått på stödgrejer och skit nu så jag hoppas det känns bättre snart.

Ska ju passa Oliver idag med. Sista dagen för den här gången tror jag det är. Kan ju vara en fördel om man kan röra sig då. ;P


OJOJOJ. Ordet som Madde gissade på var fel. Nu ska jag hoppa iväg och mobba henne. Bibiiii


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards