;)

Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Thess - 6 mars 2008 21:35

Holy makarony! Jag är mätt. Äckligt mätt. Ändå sitter jag här med en fet påse ostbågar och fetar i mig.

Jag har ätit olagligt mycket idag. Fruktansvärt mycket för att vara mig. Jag skäms nästan. haha.


Först blev det 2 mackor med räkgrejs på till frukost. Därefter käka jag en smal korv med mos + Isaks korv med bröd. En glass. En portion med någon köttbit, pommes och beasås. Ännu en glass. och nu dessa sablans ostbågar.

Lingonvecka på insprång? OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!


Fan vad äckligt ostbgar luktar förrästen. Men oj så gott! :D


- Tjoooockiiis. -

Av Thess - 6 mars 2008 11:01

Nu börjar jag också få fredagsvibbarna! Lite iallafall...


Idag är det som sagt torsdag och jag har väl inget direkt planerat. Ska bara sitta barnvakt till pojkisarna, annars inget.

Jag kan detta med ungar och grejer nu, haha. Tillomed Josse höll med om att jag hade barnvagns-körkortet nu. ;) mohaha.

Tyvärr är det lite trist väder ute idag, så att vara ute är väl ingen förstaplats direkt. Får se om vi kan hitta på nått annat kul inne i värmen. Typ måla eller bygga med lego. Isak är grym på tvspel så han lär väl tigga åt sig en match med mig. ;)

Jag skäms nästan över att säga det, men han är 5 år och jag är 18... ändå vinner han JÄMT! Det måste vara själva grejen att det innehåller bilar. Eller nä, vi tjejer är ju precis lika mycket bilfantaster som ni killar!

Äsch, nu gick detta utför. ;)


Ska hoppa in i duschen och göra mig lite frukost nu. Tjipp!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards