;)

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Thess - 25 mars 2008 23:26

Fyyy fan vad jag har ont i halsen! Helt galet! Och självklart börjar skolan imorgon, jag dör...


Iallafall. Drog in till city förrut med Minette och Rebecca. Gick där och fula oss lite. letade JEANS. Blev det några JEANS då? NEJ! Jag skäms nästan över att säga det. Fick bara ett litet grått linne, BUS och foundation med mig hem. Sorgligt, men skiiiiit samma.

Har ju som sagt sjukt ont i halsen så jag orkade inte lägga ner så mycket energi på det, bläp.

Minette skulle även till frissan och kapa bort LITE av håret, då drog jag och B iväg och solade. När vi kom tillbaka hade M klippt av allt för helskotta! Eller ja, hon hade gjort becham-frillan. Buhuuuuu. Men hon var söt, så yäyä.

Därefter var det schebab, promenad hem och inte mycket mer.


Nu ska jag dricka upp mitt te och smörja in min body med bus sedan blir det sängjakt. De ni!


Godnatt.

Av Thess - 25 mars 2008 12:31

Proooosit! (Det betyder godmorgon på nysiska, hähä)


Ska snart in till lilla city och fula mig med Becca. Har ju fått lite avlöning idag så det blir nog jeansjakt. Jag verkligen äääälskar att shoppa, MEN(!) att hitta jeans är det jobbigaste jag vet. Jag är så himla kräsen och velar hit och dit, fram och tillbaka. Kan aldrig bli helt nöjd... a l d r i g! Antingen får man ful gump, stora höfter eller fetaste låren... ja ni vet. Så vi får väl helt enkelt se hur det slutar idag, haha. Tacka vet jag leggings, muhahahaa ;D

Men näe, jag ska iallafall få med mig ETT par hem. Minst!


Nu till mitt andra problem: vad ska man ha på sig nu då?!

Jag orkar inte en massa krims-krams-plöfs-bläffs, då blir det bara jobbigt när man ska prova kläder sen. Men jag är inte så jävla sugen på att strossa runt i mjukisar iheller, haha. Problääm.

Tänk om det vore sommar... Då kunde man bara haft en jävla klänning eller kjolfan. Men näääädå, bara snöa på!! (idag är det ioförsig sol och några plusgrader, men ändå.)


JAJA. Dags att riva ut garderobernas innehåll.

See yaaa later!

Av Thess - 25 mars 2008 00:50

Nu är jag hemma från farmors place. Eller har varit det ett tag, men äeeeeh!


Vi spelade 6 runder yatzy, jag vann 1. EN JÄVLA GÅNG!

DET ÄR KÄÄÄÄSST! JOVISST!

Godnatt.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards