;)

Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Thess - 11 mars 2008 23:37

Vad heter du? Therese, Stajna, Louise. Andersson!

Ålder? 18

Längd? 1.64

Vikt? runt 60 skulle jag gissa på...

Hårfärg? Min nturliga är blond, men nu är jag en brownie

Ögonfärg? Blå, men med linser blir de bruna. Creepy? ;)


Beroende av? kärlek. haha?

Hur mycket smink använder du dagligen? Sminkar mig inte dagligen, men när det händer så är det foundation, rouge och mascara som åker på! 

Vad har du ätit idag? pasta, macka och fil.

Dagens klädsel? förrut svarta jeans och vit tröja, nu svarta mjukisar och vit tröja.

Glädje just nu? ...

Irritation just nu? censur. 

Senaste låt du hörde? steps - i know him so well

Vilka hårfärger har du haft? blond, brun

Brukar du äta frukost? yes

Vad gör du om helgerna? det är väl rätt olika.

Gillar du att få uppmärksamhet? sure...

Husdjur? mjau

Hur är ditt hår? långt. lite smårufsigt. äsch... svårt att förklara ju!

Brukar du bädda sängen? inte ofta på vardagarna iaf.

Har du mest skivor eller filmer? skivor. tror jag. ah, jag vene.

Favoritaffär? gina, h&m...

Vad har du på väggarna? rosor, tavlor.

Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån? befinner mig i flytt-tankar just nu. Fast, om ett år kanske? om jag räknar rätt så är jag 19 då ;) 

Hur många timmar sover du per natt? väääääldigt olika. men mellan 4-6h

Beskriv dig själv med tre ord? omtänksam, pålitlig och glad! =)

Är du nöjd med dig själv? Man har väl sina dagar där man känner sig mindre elegant, men äsch... annars är jag väl ganska nöjd. :P

Hur mår du just nu? censur.

Senaste program du såg på? OC.

Senaste film? beck.

Vad var det senaste du sa? visst 

Hur ofta tvättar du ansiktet? morgon och kväll.

Vem vet mest om dig? charlotte och rebecca.

Vad har du i ditt fönster? 2 guldiga prinsess-krone-ljushållare, ett vitt fat och en bild på challeballe! 

Vem var den senaste personen du umgicks med? minette

Hur dags gick du och la dig igår? 1 kanske...

Och klev upp? 10.30

Vad behöver du mest just nu? en kram kanske?

Har du fler kort på dig själv än dina vänner? det tror jag faktiskt inte.

Har du bra minne? yup.

För eller emot plastikoperationer? beror på. Mest för skulle jag tro. 

Vad ska du göra ikväll? leta upp sängen

Svårt eller lätt för att sitta still? lätt

Hur vill du avsluta det här? med ett "hajdooo!", går det bra? ok. Hajdooo!

Av Thess - 11 mars 2008 15:18

Pheww.. nu är jag hemma igen! Det var drygt att cykla när andningen är noll, taha. Galet.

Sitter nu och väntar på kaffe, störar mig med folk och känner mig allmänt onödig. Tror jag ska vårstäda idag. Allt ska bli rent och fint, varända lilla hörn ska vara fritt från dammkorn, haha! Då har jag något att göra iallafall. Men guuuuuuuud så bra.


Prosit.

Av Thess - 11 mars 2008 11:49

Jag är fortfarande sick. Sick as hell!

Ja, det känns så iallafall. Men jag blir ju jämt lika tjurig när sjukan hälsar på.

VARFÖR?!

Inte finns det mycket att göra iheller, hums...

Igår spendera jag nästan hela dagen hemma hos min kusin (hon har samma sjuka) framför datorn, med the sims.

Vi knulla skiten ur simmarna i den där kärleks-sängen ni vet. Så roligt liv har vi. Dock blev där inga barn...

Antar att det blir ungefär samma idag. Ska bara orka ta på mig några kläder. Varje rörelse gör så förbannat ont. Varje led gråter floder, jag likaså, typ.


Okej... Då var dagen redan planerad.


BLÄ JAG E SJUK! säger:

jag ska koka pasta nu ska du ha?

THESS. säger:

japp. tänk för det ska jag

THESS. säger:

har ni ketchup hemma förrästen?

BLÄ JAG E SJUK! säger:

ja

BLÄ JAG E SJUK! säger:

tror jag i alla fall ska kolla vänta lite

BLÄ JAG E SJUK! säger:

japp dt hade vi

THESS. säger:

bra. då vill jag ha....

BLÄ JAG E SJUK! säger:

bra kom nu då!_

THESS. säger:

jajaja jag har precis vaknat människa

BLÄ JAG E SJUK! säger:

ja ja jag med

THESS. säger:

ska jag gå i min morgonrock eller haha?

BLÄ JAG E SJUK! säger:

ja

BLÄ JAG E SJUK! säger:

men va fan gå naken

THESS. säger:

ja det är fan bud på det. så jävla varm jag är. haha

BLÄ JAG E SJUK! säger:

ha men ta bara på deej en jävla tröja och ett par mjukis braller !

THESS. säger:

jag hade faktiskt inte tänkt något annat iheller. tack för tipset

BLÄ JAG E SJUK! säger:

skynda dig nu!

THESS. säger:

ja mamma!

BLÄ JAG E SJUK! säger:

mm min dotter


på med mjukisarna nu då...

ATJO!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards