;)

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Thess - 13 mars 2008 13:09

När vi ändå är i vår och -sommartankar så kan jag tipsa om några tuffa, billiga solisar från.......... H&M, haha!



Olagligt billigt.

Men är man som mig (pajjar glajjorna efter en dag) så behöver man inte skämmas över att man kör på budgetvarianten, hähä.

Att knäcka ett par gucci/ dag skulle nog göra mig väääääldigt, väldigt fattig till slut! Muhahaha.

Av Thess - 13 mars 2008 12:44

Tygskor, tygskor, tygskor. Det är bara ett av sommarens måsten! Det finns huuur många färger som helst att välja på, men mina bsoluta färg på sötisarna är ändå vit. Åtminstone ett par vita tygskor måste du ha! Funkar till allt.

Fast jag kommer inte låta bli att införskaffa mig några färklickar, var så säkra. ;)


Just nu har H&M dessa. Föll mig i smaken direkt! Rosa tygskor SKA jag ha!

Jag tror att jag kommer byta ut till skosnören i siden istället. Lite sötare enligt mig. ;)

Priset ligger på 79.50/par  =)


Och nu kommer vi till nästa måste. Ballerinaskor! Finns ju också alla möjliga färger, modeller osv. Passar till allt ifrån klänningar till jeans... Perfa ju!

Jag har redan ett par, även de från H&M. Såhär ser de sötisarna ut.



Och vet ni vad? De ligger på ett pris under hundringen. Närmare bestämt 98 spänn! De ni!

Bara fynda på nu... ;)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards