;)

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Thess - 12 mars 2008 19:09

Nu är jag hemma igen. Schleten som fan och äckligt mätt.

Spelade poker förrut med M och M. Galet kul.

Först åker M ut, sedan sitter andra M med nästan hela skiten och är dökaxig.

Därefter kommer jag och snor halvan, till slut var vi så hungriga att vi båda gjorde all in.

Jag förlora. som vanligt. Gissa om jag blev kinkig? 

M fick hjälpa mig med maten bara för det. Morr!


Så går det om man vinner över mig. Våga... Våga säger jag bara! ;)

Av Thess - 12 mars 2008 08:47

Somnade sjukt sent igår och Agnes skulle såklart sova med mig i sängen. hade hon bara somnat direkt så hade det inte varit något problem. Men först ska hon ju leka med både fingrar, näsa och tår. Vi var rätt ovänner där ett tag först. Sen däcka hon mellan mina armar, under täcket. Efter ett tag tyckte hon nog att det blev för varmt så hon gick upp ur täcket och la sig under min haka, hmpf?!


Klockan 08.20 ringer det i den sablans telefonen. Varför ringer man TJUGO ÖVER ÅTTA till mig när jag ligger och sover med feber och grejer, VARFÖR?!

Jag svarade inte... Tusen spänn på att det var en telefonförsäljare eller nått annat kräk! (Kräk finns det ju gott om. host!)


Senare idag ska jag till sjukhuset. Mindre kul. Sjukhus är pest för mig. uffauffa! Men vad gör man inte.

Imorgon är det skouuula igen! Snart påsklov ffs?! Yey!


Tänk om kaffet skulle bli klart snart.............................................
.

Oj! Det är ju färdigt! maha. Hejdå.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards