;)

Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Thess - 5 mars 2008 23:25

Så var snart onsdagen också över. Tyvärr känner man inte av detd är snart-fredag-pirret när man har varit hemma om dagarna och försökt bli kryare. Lite synd för det är ju så mysigt! Men äsch, jag får trolla fram lite pirr ändå! hähää.


Imorgon ska jag iallafall in till lilla Luuund, som vanligt, och fixa lite grejeeer. Kanske hinner jag till skolan en stund innan vi slutar. Hoppas det! Då känns det mer lönt att gå dit på fredag de 3 timmarna, haha. Är jag löjlig nu? ;)

Nästa vecka blir det iallafall de vanliga rutinerna igen, för idag har jag mått bättre, wehey! =) (eller så har jag bara vant mig? haha) 


Vad gör jag just nu då? Jo jag sitter här och babblar med people. Hur trevligt som helst! Har helg-snackat lite sådär, annars inget speciellt väl.

Skickade iväg ett sms till min honungsflinga Charlotte nyss också, se där! Det var flera dagar sedan vi språkades vid nu. Känns inte alls bra. Att man har en massa att berätta gör det inte ett dugg bättre iheller.

Saknar dig, ditt dumhuve! ;)


Håller på att kolla runt på lite lägenheter nu också.

Som ni vet så är jag en liten fegis och är inte helt säker på ifall jag hade vågat bo helt själv alltid, haha. Så jag velar hit och dit, fram och tillbaka. Och inte nog med det! Jag vette fasen VART jag vill bo om det nu skulle bli så att jag väljer att flytta till eget.

Inte kan jag ta mig pick och pack från Skåneland redan, för jag vill ju såklart ha skolan färdig innan! Hums.. Knivig sits må ni tro. höhö.

Äsch, jag har ju hela livet på mig att bestäma. Kanske hinner jag göra kalrt skolan innan jag ens får tummarna loss att flytta och då, DÅ jävlar kan jag lämna detta! ojojoj... :D



Av Thess - 5 mars 2008 16:07


Vågar någon tro att jag är emot rosa? ;)

Av Thess - 5 mars 2008 14:28

Jag älskar att läsa citat. Speciellt Nalle puh's, haha. Så himla söta och de säger ju faktiskt en hel del.



Kolla bara in dessa.

"Låt oss gå och hälsa på allihop, sa Puh. Vi ska gå för att det är torsdag, och vi kan önska dem alla en glad torsdag."


"Det är svårt att vara modig när du bara är ett mycket litet djur."


"Det är bra mycket trevligare att vara två."


"Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan korta, lätta ord, som: 'Vad sägs om lite lunch?'."


"En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket."


mihihihi :D

Nu ringde rebecca, kul att ha någon att prata med när man känner sig såhär krasslig. Men hon garvar åt min röst. Haha, skitunge! =)

Av Thess - 5 mars 2008 01:12

Min hals gör ont. Riktigt ont. Snuvan har icke gått och lagt sig i ide iheller. Dumma! :(

Blir så grymt trött när förkylning spökar, men måste man plugga långt in på natten så måste man. Får fortsätta imorgon för nu går snart ögonen i kors.


Hoppas, hoppas(!) att jag känner mig mycket bättre imorgon. Nu vill jag inte ligga här hemma och dega längre. Det är tortyr på hög nivå!

FAST jag orkade gå ut en stund innan idag...

Satte Oliver i vagnen och traskade mig upp till affären, men när jag kom hem så kändes det nästan som om jag sprungit 20 mil, eller nått. DÅ är det illa. Haha! Helt slut...


JAJA. Nu var det väl ändå dags för sängen!

Sov gott!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards