;)

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Thess - 15 mars 2008 13:55

Hejhejhej, hemskt mycket hej!

Har inte haft så mycket ork till att sitta här och tjööööta, men nu är jag tillbaka, yey!


Senast igår fick jag ett sms ifrån Challe. Det fick mig att le dubbelt upp. Tack o lov!

Humöret har inte varit det bästa de senaste dagarna som ni kanske förstår men nu ska jag försöka ta mig i kragen och göra något åt det.


Snart ska jag vara barnvakt till Oliver. Sitter här och väntar, väntar och... väntar.

Mamma är iväg och workar lite så det blir Thess som får stå för tokstädningen här idag, hur det nu ska gå med den lille krabaten i närheten. Han älskar att sitta på dammsugarn när man kör igång den så det blir väl ungefär vad han kommer göra. ;)


Ikväll får vi gäster så det blir väl till att sitta och vara social med folk framför melodifestivalen antar jag. Wehey!


Och vet ni vad? Nu är det påsklov! yey.


Ovido - Quiz & Flashcards