;)

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Thess - 24 mars 2008 18:07

Hejhejhej, hemskt mycket hej!


Nu är jag hemma från K-stad. Var på biltema och donken därefter.

Jag är inte alls haj på biltema. Så hiiiimla drygt! Men efter donken-beöket var jag fit for... hemkomst igen.

Snart ska jag dra och snylta lite löööve av min farmor. Få det goda kaffet och sedan somna på hennes soffa till tvn's ljud. Möjspöjs. :D

Imorgon är det sista lediga dagen:( meeeeeeeen det är även löning. yey! ;D


Nu ska jag ut till bien som säger brum brum.

Pöööööess!

Av Thess - 24 mars 2008 12:35

You don’t have to worry

If you’re alone tonight

You don’t have to worry

Someone’s on your side


You don’t have to worry

Someone in you’re life

is waiting all alone

At home for you

At home for you tonight


And if you ever, ever change your mind

Call on me, call on me

And if you ever, ever change your mind

Call on me, call on me


You don’t have to worry

The past is just a time

It's gone away, not here, no, no


You don’t have to worry

There’s a brigher light

Above us, beneath us, around us


You don’t have to worry

Someone in your life

is waiting all alone

At home for you tonight


And if you ever, ever change your mind

Call on me, call on me

And if you ever, ever change your mind

Call on me, call on me


If you promise me, I’ll promise you that I’ll be there Until we both know our hearts Until we know how to share ...


And if you ever, ever change your mind

Call on me, call on me


-


Tiden förändrar en himla massa, det har jag märkt. Antingen bara för stunden, eller... förevigt.

Jag hoppas på det förstnämda dock, men vad vet jag? Ingenting. Inte förrän det är bevisat.


Snart är lovet också slut. Redan på onsdag. Men nu dröjer det inte länge tills sommarlovet är här. Challe kommer hem. Jag åker till Karlshamn. Vår roadtripp blir av.

Ja, det blir bättre snart.

Men vägen dit är t u f f.


Nu ska jag till kristianstad, men först en dusch. Bye.

Ovido - Quiz & Flashcards