;)

Alla inlägg under juli 2007

Av Thess - 3 juli 2007 15:27

för ett tag sen började jag bli rädd för att jag kände mig för-vuxen och nu är jag faktiskt lite orolig över om jag har blivit ett litet barn på nytt..

har kollat på en massa barnprogram de senaste dagarna, haha!

fast de är ändå lite mysigt tycker jag..


just nu sitter jag här o slappar.. syrran är hemma några dagar också så slipper vara ensam, tihi ;).

har fortfarande inte bytt om från min pyjamas, hur seg får man lov att vara? men ibalnd är de faktiskt skönt att abar mysa med sunkiga kläder.. =)


ska gå in till tvn nu igen.. hoppas ni får en brao dag!

Av Thess - 2 juli 2007 23:41

ja, dagen har iallafall varit lite bättre idag, har vant mig vid att mitt ena ben är cp*100 och acceperat att smärtan snart ska vara försvunnen och jag fick dessutom sova gott inatt, riktigt skönt! känner mig så trygg när jag har någon vid min sida att trängas med, och då spelar de ingen roll om de är en kise, pojkvän, vän eller ja.. vad som helst! haha är jag barnslig nu? :) äsch, huvudsaken är väl att jag har sovit bra, tycker jag.. hihi.


jo.. så hur känns de i knäet idag då?

mja.. de känns väl lite bättre men är fortfarande så orolig och de känns sjukt läskigt..

inbillar mig massa trams hela tiden, och de känns så stelt men samtigit tomt, speciellt när jag tar bort stöd-grejerna och så.. men jääh, de bättrar sig snart väl.


imorgon är jag förhoppningsvis lite bättre, lite gladare o allt de där.. man får ju helt enkelt ta en dag i taget nu.

frågan är om jag kan åka till Dalarna om 2v? hoppas faktiskt det.. och jag kommer ju inte kunna åka till k-stad dagarna iheller, som jag lovade.. eller okej, jag hade kunnat, men hur jävla skoj är de att gå där med kryckor som man dessutom får träningsvärk av till tusen o blablabla... nej ucsh, ångrar så sjukt mycket att jag drog iväg, kund elika bra stannat hemma den kvällen o mysa, som jag först tänkte.. jag kände liksom på mig att något skulle hända..

men de är ju lätt att säga med facit i handen.


en sak är säker och de är att jag SKA med upp till stugan i Småland i augusti, SÅ ÄR DE BARA!


ska försöka nanna nu, ska kolla på pappis nya hus imon.. hihi. får se hur rummet ser ut då. myyys!

gnatt!

Av Thess - 1 juli 2007 20:34

sån jävla äcklig, kukig, dum, satans dag-helvete!!!!!!

har så sjukt ont och humöret är sämst, så jävla grinig o.. allt!


(om du bara förstod..)  

ska lägga mig i sängen o lipa klart..



Av Thess - 1 juli 2007 13:41

jahaojahao, då får vi väl ta och berätta lite om partyt igår..

de började lite halvsegt, men vi kom igång ganska snabbt ändå.. dansade o allmänt fjantade oss, som vanligt:)

sen lite längre fram på natten (du vet då när man har som roligast) så skulle ju denna svensken göra lite dans-moves och gissa vad som händer? jooo jag smäller ett led-band i knäet, AUUUUUUUUTCH!

skrek som aldrig förr, din jäkel vad ont de gjorde!!

så de blev snabbt som tusan in till MAS (jag fick åka rullstol in från parkeringen, och de var faktiskt lite pinsamt!) och skrev in mig, hann knappt sitta ner 5 min så kom doktor, höhö thess fick gå före alla andra, tufft va?! ;) men iaf.. så la dom över mig på en säng, sjuksköterskan kollade mitt knä så att inte knäskålen hade snurrat runt och de hade den inte, guuud vad skönt tänkte jag, då är de säääkert inget farligt. nehenehe, så kommer doktorn "ojojoj, vi får röntga osvosv" jehapp, tänkte jag och blev ruggigt ledsen, så jävla äckligt att ligga inne i de där röntgenrummet OCH INGEN FICK FÖLJA MED IN, buhuuu, haha. stattas thessss. sen körde dom ut mig igen så fick jag ligge och vänta i korridoren, (helloja, ett rum kunde man väl iallafall fått, bara ett litet?) så efter en timme(!) kom dom igen och då fick man ju svaret, doh! fittat till ledbandet o bläää. så nu blir de hoppa på kryckor i ett x antal veckor och skit.. suck.


sitter iallafall hos challe nu:) hon lagar mat och passar upp mig som bara den, tihi! gölligt. ska väl åka hem om en stund antar jag..


mat nu! hejs:)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards