;)

Alla inlägg under juli 2007

Av Thess - 12 juli 2007 19:38

sablans jävla usla dag!!

jag vill bara bli så jävla äckligt trött så jag kan somna o vakna imorgon nån gång på kvällen så jag kan somna om igen.. årrhh, jag säger bara; S U C K !





miss u, <3

Av Thess - 12 juli 2007 13:49

jeej, ska gå o möta upp kusinen nu.. sen ska vi packa, blöö hatar det! så jäkla tråkigt.

o man vet ju inte hur pass varmt där är iheller riktigt, så man msåte ju ta med både varmare OCH lite svalare kläder, de fyra p:na med, HAHA;D, smink o allt sånt.. massa tidningar o skojiga saker med att pyssla med i bilen annars blir jag knäpp! tänk.. ska sitta i bilen här ifrån (skåne, sjöbo) till dalarna, malung.. phuew!!


MEN NU.. måste jag gå:D tjingtjing!

Av Thess - 12 juli 2007 13:02

så tråkiga alla är, bara sover o sover o sover!! ahh, dagens ungdomar! ;)

JAG VILL LEEEKA! fatta de.. fatta de sa jag!! mihii:D.


HAHAHAHA, sååå klockren;D;D..

nää, jag dör snart! :P

Av Thess - 12 juli 2007 11:08


visst fan är han något av de skönaste att lägga ögonen på?

Av Thess - 12 juli 2007 10:56

för här är jag, pigg o glá.. eller nått sånt, höhö!

nannat gott inatt med, fast.. imorse hade jag en sjuk dröm.. IGEN..

jag blir galen. denna var faktiskt LÄSKIG! de andra har kanske mest varit lite.. knasiga, desperata osv.. men haha.. ja.. nu ska vi inte gå in på några detaljer här inte.. schhh!!

JAG SOV GOTT IALLAFALL, PUNKT SLUT! ;D.


men.. jag är fortfarande lite suris faktiskt.. tycker att solen kan komma nu, PÅ RIKTIGT!! och att min jobbiga förkylning kan gå bort!

var kanske inte de smartaste jag gjort att vara ute o fiska igår.. med feber o allt, attsingen! men jag har bara inte ro till att ligga i soffan o bara glo.. nä fy.. då blir man bara deprimerad, gosh!!


laddar hem lite gölliga låtar nu, mihihi:D ska faktiskt städa snart, trisst! men jag gör ju de hällre nu än när solen är framme om jag ska vara ärlig ;)


såhär suris blir jag på solen o förkylningen, ARRRHH!! (bilden)

Av Thess - 12 juli 2007 00:08

har precis varit ute o kört en sväng ;) kuligt värre! mihi..

tänkte faktiskt gå o lägga mig nu. är måttligt trött.

varit o fiskat idag, sen även o kollat på några hästar jag o M ska ha hand om i sommar.. typ, men tja.. ägaren var inte hemma så de blev inte mycket med den saken.. skulle ju snacka om hur vi skulle lägga upp de osv, fast de får bli en annan dag! =)


nuuu blir de sängen däremot, jäävla mensvärk man dras med o satan vad trött jag blir JUST den veckan, attans! ;P;P..


lite bilder bjussar jag väl på först.

godnatt!=)



 outfiten igår, lagom vanligt typ ;P..


 och såhär sexig var man idag när de bar av till fisket! ;D..


Av Thess - 11 juli 2007 14:08

har iiiiiiingenting att göra, o guess what?! sitter fortfarande i mysbrallor o en ful tee, HAHA. så jävla slapp.. orkar inte göra något.

har snart knarkat upp en helt påse halstabletter.. suckelipuck!


men nu har M kommit så nu blir de snart bilen iväg o fiiiska, haha, ja.. JAG ska fiska! möhööö.

blir de napp eller icke? ;)

Av Thess - 11 juli 2007 12:46

imorse när jag vakna så var det världens solsken ute, och nu då?! JO NU REGNAR DET OCH ÄNNU VÄRRE... DET ÅSKAR!! aahh, blir så suris!!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards