;)

Alla inlägg under juli 2007

Av Thess - 11 juli 2007 11:19

de är onsdag idag va? har ingen koll alls nu när man är ledig från allt..


godmorgon förresten! sovit gott? för de har jag.. iallafall så de duger för min del, meep! =)

vad händer idag? ingenting?! nä.. misstänkte väl det.

min näsa säger bara prosit heeela hela tiden, jobbigt va? mjo.. lite.

o jag har ont i mauuuuuuuuuugen..

o jag fattar inte.. mitt knä är fortfarande helt cp.. för har jag inte gått på ett tag o ska resa mig o gå så vill de typ vika sig helt läskigt och jag har inte fått någon remiss till sjukhuset iheller.. skummt.. ska jag behöva ringa dit o skälla på dom lite? nee, för jag hatar sjukhus, så man vill ju helst slippa, men de är inte så jäkla skoj iheller att de inte blir bättre.. HUMS!!


nä, nu ska jag göra något vettigt.. tjingtjong!

Av Thess - 11 juli 2007 00:54

http://www.youtube.com/watch?v=2cnRXmMn2Ag


här snackar vi talang, och 6 år gammal?! AMAAAZING!

min kind fick känna på tårar som aldrig förr.. helt sjukt!

tänk att få vara mamma till en sån söt flicka, hihi! :P.


nu säger jag godnatt! :)

Av Thess - 10 juli 2007 17:21

humselihums.. tråkigt idag.

vill göra något men ändå inte.. har kollat film precis, men arrh va tråkigt de var! de sluta med att jag gick in o satte mig här.. o hur kul var de då? ACKACKACK!!!!



Av Thess - 10 juli 2007 00:21

movie! 


har precis kollat på film med M, rock n roll high school hette den, var väl sådär.. jag ger den en 2 av 5 möjliga, så inte den alldra bästa precis.. men vi såg klart den iallafall.. alltid något.


nu blir de sängen för min del, hoppas ni sover gott, för de tänker minsann jag.

så.. godnatt!



Av Thess - 9 juli 2007 19:46

blev en liten sväng till Burlöv center innan, men nu är man hemma. har dessutom käkat gottgott!


Donkens mjukglass med chokladsås (solero funkar också) är lätt de godaste!

och nu ska jag uuuut, heeeeerrå!

Av Thess - 9 juli 2007 12:58

GODMORGON!

sovit betydligt bättre inatt, skönt!

tänkte snart gå och käka lite fukost, men först ska M komma ner. de är så tråkigt att käka själv så vi har våra träffar vid matbordet titt som tätt, hihi. men de är mysigt!


sen får vi se vad som händer.. kanske hittar på något.. hon ska hjälpa mig att laga min cykel, för de gör vi så bra tillsammans.. (eller inte, haha!)  


ganska fint väder här idag. mycket bättre än tidigare iaf ;)

hur är vädert hos er?


Av Thess - 8 juli 2007 22:10

nu har jag fetat pizza, goooeeett!

ska ut o köra en sväng nu, så se upp där ute, höhö ;).


later!

Av Thess - 8 juli 2007 13:07

Remember when I was young and so were you
And time stood still and love was all we knew
You were the first, so was I
We made love and then you cried
Remember when?

Remember when we vowed the vows, and walked the walk
Gave our hearts, made the start, and it was hard
We lived and learned, life threw curves
There was joy, there was hurt
Remember when?

Remember when old ones died and new were born
And life was changed, disassembled, rearranged
We came together, fell apart
And broke each others hearts

Remember when?

Remember when the sound of little feet, was the music we danced to week to week
Brought back the love, we found trust
Vowed we never give it up
Remember when?

Remember when thirty seemed so old
Now lookin' back, its just a steppin' stone
To where we are, where we've been
Said we do it all again
Remember when?

Remember when we said when we turn gray
When the children grow up and move away
We won't be sad, we'll be glad

For all the life we've had
And we'll remember when.

Remember when?
Remember when?

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards