;)

Alla inlägg under juli 2007

Av Thess - 19 juli 2007 00:28

nu blir de minsann sängen för min del, upp o slita imon igen.. uschabuscha! har fått en helt del gjort.. nästan allt som ska målas är färdigt, bara en ynka liten bit kvar sen är de bara golvläggning o tapetsering kvar, tjohooo!


nu: godnatt!

Av Thess - 18 juli 2007 13:52

Nu brumbrum-bilar jag till det nya huset. ska bli riktigt skoj o få se hur de ser ut ;)


får bli mer bloggande ikväll!

kanske hinner med att dra o kolla läget på marknaden, men hörde att där var ganska tråkigt. likadana saker överallt. men men, återstår väl o se isåfall =)


herrååå sötisar!

Av Thess - 18 juli 2007 13:52

Nu brumbrum-bilar jag till det nya huset. ska bli riktigt skoj o få se hur de ser ut ;)


får bli mer bloggande ikväll!

kanske hinner med att dra o kolla läget på marknaden, men hörde att där var ganska tråkigt. likadana saker överallt. men men, återstår väl o se isåfall =)


herrååå sötisar!

Av Thess - 18 juli 2007 13:52

Nu brumbrum-bilar jag till det nya huset. ska bli riktigt skoj o få se hur de ser ut ;)


får bli mer bloggande ikväll!

kanske hinner med att dra o kolla läget på marknaden, men hörde att där var ganska tråkigt. likadana saker överallt. men men, återstår väl o se isåfall =)


herrååå sötisar!

Av Thess - 18 juli 2007 12:21

nu ska jag bara vänta på att pappa ska ringa, sen blir de duschen och därefter ner till huset! :D mihi, ska bli kul o se hur de ser ut nu ;) kommer bli så himla mysigt med en lustgård o allt sen också:) fast först blir de renoveringen inomhus som får bli klar! ;P


tjiiing!

Av Thess - 18 juli 2007 11:37


detta skulle jag inte banga på att ha på mig idag i detta fina vädert =)

har nog något liknande här hemma, fast de får bli en rosa tubtop istället, men de funkar också! =)

kommer kanske en bild på min outfit senare. är lite seg på att lägga ut dom.. ajabaja! =)

Av Thess - 18 juli 2007 10:41

oohyes. godmorgon! här sitter jag med godis i hela munnen o ett glas vatten, perfekta frukosten, ellerhur? hähä.

fint väder är de också, meeep, thess tycker om!

de skulle ju bli kasst väder igår om jag inte minns helt fel, men de var ju så sjukt fint väder då med, tackar vi för!


snart är nog huset klart nere på österlen.. syrran ringde innan (o väckte mig) o fråga om jag ville komma dit men vafan.. sååååååå morgonpigg är jag inte ;D. får väl dra dit senare istället..

har faktiskt inte sett det sedan dom börja göra vid de. de ser kanske förfärligt ut?!

nejdå.. pappa är duktig på sånt så jag litar på han ;)


vad ska ni göra idag och är de lika fint väder hos er? ;)

Av Thess - 17 juli 2007 12:34

jeppjepp, då åker jag om mindre än en timma.. och har fortfarande inte gjort mig klar, wööpsi daiisy..


där var någon som kommentera förr inlägget ock fråga vart linnet kom ifrån, efterasom där inte fanns någon länk till dig eller så- så svarar jag här=) de gröna linnet är ifrån h&m =) riktigt snyggt va? ;) speciellt till en härlig solbränna!


hoppas ni får en nice dag! kraaaaamelikram!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards