;)

Alla inlägg under juli 2007

Av Thess - 16 juli 2007 12:11

GORMORGON!

ny vecka och nya utmaningar.. eller nått sånt.

idag börjar vi renovera det nya huset.. eller ja, pappa renoverar, höhö. jag ska nog bara måla, men bara kanske. de är iallafall lite skoj.

annars vet jag inte vad denna dagen och veckan bjuds på, än. får helt enkelt se vad som sker.


har ni något planerat denna veckan?

Av Thess - 14 juli 2007 16:32

yesbox, lördag idag, kan väl berätta vad dagen har bjudit på än sålänge. inte alltför mycket men ändå..

vakna vid 11.30, gick upp och satte mig vid datorn, läse favvo-bloggarna och vänta på att bullarna skulle komma, satte mig sen och käka frulle, drog på mig lite kläder och sen vidare till pappsi.

satt där och drack multijuice och snacka skit.. fixa lite på hans dator, sen var de bara vidare och lämna syster hos hennes mamma och efteråt hem till min mammi!

nu väntar jag bara på att hon ska komma hem med vovven.. dom har varit hos veterinären (eller hur fan de stavas) och gjort undersökning. han har varit så slö, kräkt och har extremt dålig andedräkt och de visade sig visst att han hade en ordentlig infektion i tandköttet, stackarn!! men dom fick pencilin till han så nu ska allt bli bra igen! =)


ikväll blir de kaaanske utgång.. ska iallafall iväg o hämta syrran igen vid halv 8, 8- tiden.. sen får vi se om jag orkar, haha ;P..



thinking of u.. <3 


vad ska ni göra ikväll mina små darlings? =)

Av Thess - 13 juli 2007 12:00

nu ska jag leka detektiv i kylskåpet. får bli gröt, super gott! ;)

sen duschen och fixa sig.. efter det bär de antagligen iväg.. om jag inte väntar till ikväll eller imon!;P


tjing tjong ballong!

Av Thess - 13 juli 2007 10:53

"Kvinnorna i England har Europas största bröst. En tredjedel av de behåar som säljs har D, E eller F-kupor. Europas minsta pattar sitter på oss svenskor! Men oavsett om du har stora eller små bröst så är det viktigt att de får rätt stöd."

källa: http://www.girltalk.se/story.asp?storyID=871


Så här ser försäljningen ut i Sverige:
A-kupa: 25%
B-kupa 38%
C-kupa 24%
D-kupa 13%


där ser ni ju klart och tydligt att B-kupan är absolut ingenting att skämmas för, de flesta har ju de! faan, mitt självfortroende höjdes ett snäpp där ;) =)

Av Thess - 13 juli 2007 10:39

Kalori-trolleri
AV: ULRIKA EK

Sommaren närmar sig och gymhets matchas med salladsdiet. Tackochlov att det finns små trick för att lura de där envisa kalorierna..


1. Om du äter något, och ingen ser dig så innehåller det inga kalorier.

2. Då du äter en godisbit samtidigt som du dricker en sockerfri läsk, så slår den sockerfria läsken ut godisets kalorier.

3. Då du äter tillsammans med en vän räknas inte din mats kalorier, så länge du inte äter mer än din kompis.

4. Mat som används för medicinska ändamål räknas aldrig, t.ex varm choklad, konjak, rostat bröd, ostkaka.

5. Om du skaffar dig feta vänner så ser du smalare ut.

6. Mat och godis som intages på bio innehåller inga kalorier eftersom de är en del utav underhållningspaketet.

7. Delar av kakor innehåller inga kalorier, ty då man delar kakan rinner kalorierna ut.

8. Nattamat innehåller inga kalorier. Kylskåpets lampa är inte stark nog att visa kalorierna vägen till vad man plockat ut ut kylen.

9. Matrester som finns på skedar och knivar vid förberedandet av matlagning och bakning innehåller inga kalorier.

10. Mat med samma färg har samma antal kalorier i sig. Exempel på detta är spenat och päronglass samt champinjoner och vit choklad. Choklad är en universell färg och går att byta mot vilken som helst.

Av Thess - 13 juli 2007 10:07

jösses vad tidigt jag vaknar nu förtiden:/ knasknas!

men ska faktiskt gå o lägga mig igen, har ont i maaaauuugen, blä.


later..

Av Thess - 13 juli 2007 00:40

och jag hoppas verkligen att jag får sova skönt på riktigt inatt utan massa knasiga drömmar, ska jag behöva drömma så kan de vara lite roligare, mihi.


sov gott alla!




still miss u, hun!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3


Av Thess - 12 juli 2007 19:59

hur jävla kasst självförtroende kan en människa ha?! och hur jävla respektlös får man lov o vara egentligen?

bara för att du inte får din äckliga vilja genom alltid så ska hela världen få ett fett jävla straff.. jag förstår mig inte på det riktigt.

och att du hela tiden behöver sänka andras ut/insidor för att kunna höja dig själv är försablans hinder skandal!

du kan sitta o klanka ner på hur jävla feta o fula folk är o hur jävla kasst självförtroende de har osv.. medans du själv inte har de ett dugg bättre!


nää jag orkar inte fortsätta ödsla energi på detta, var bara tvungen att får ur de innan jag koka över =).. ska gå o lägga mig framför tvn igen, där hör jag hemma idag!=)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards