;)

Alla inlägg under mars 2008

Av Thess - 5 mars 2008 16:07


Vågar någon tro att jag är emot rosa? ;)

Av Thess - 5 mars 2008 14:28

Jag älskar att läsa citat. Speciellt Nalle puh's, haha. Så himla söta och de säger ju faktiskt en hel del.



Kolla bara in dessa.

"Låt oss gå och hälsa på allihop, sa Puh. Vi ska gå för att det är torsdag, och vi kan önska dem alla en glad torsdag."


"Det är svårt att vara modig när du bara är ett mycket litet djur."


"Det är bra mycket trevligare att vara två."


"Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan korta, lätta ord, som: 'Vad sägs om lite lunch?'."


"En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket."


mihihihi :D

Nu ringde rebecca, kul att ha någon att prata med när man känner sig såhär krasslig. Men hon garvar åt min röst. Haha, skitunge! =)

Av Thess - 5 mars 2008 01:12

Min hals gör ont. Riktigt ont. Snuvan har icke gått och lagt sig i ide iheller. Dumma! :(

Blir så grymt trött när förkylning spökar, men måste man plugga långt in på natten så måste man. Får fortsätta imorgon för nu går snart ögonen i kors.


Hoppas, hoppas(!) att jag känner mig mycket bättre imorgon. Nu vill jag inte ligga här hemma och dega längre. Det är tortyr på hög nivå!

FAST jag orkade gå ut en stund innan idag...

Satte Oliver i vagnen och traskade mig upp till affären, men när jag kom hem så kändes det nästan som om jag sprungit 20 mil, eller nått. DÅ är det illa. Haha! Helt slut...


JAJA. Nu var det väl ändå dags för sängen!

Sov gott!

Av Thess - 4 mars 2008 23:53



yummie!

Nu vill jag ha väääääääärme...

Av Thess - 4 mars 2008 22:50

Trassla mig in på Dinsko och fick syn på helt underbara färgklickar som passar sig riktigt bra nu till våren.

Förrut var jag inte den där som var direkt jätteförtjust i rosa, men jag har förändrats. Numera är jag galen i rosa. All möjliga nyanser. Så sött!

Och när man ser dessa skorna kan man inte annat än bli förälskad... i rosa! ;)



Erkänn! De är hur söta som helst!

Galet snyggt till brunbrända ben. Mihihi.

Det får bli mitt nästa köp. Lätt!


 *

Kolla dessa sötisarna då. Ljuuuus, ljus, ljusgul färg. Också grymt fint till bruna ben. Tyvärr stör jag mig på det vita framme på skon... arrh! Kunde dom inte bara skippat det fula gummigrejset där fram? :(



*

Här kan vi snacka färg igen! ;) Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den ändå. Hum hum... ... ...

Näe, något säger dom mig ändå. I like! Hähä. ;P



*

Guldiga, alldeles gudomliga, nätta skossingar. Kan nog passa till det mesta faktiskt... Åh jag vill ha. NU!


*

Vem skulle inte vilja ha DESSA då?! Herregud vilken mysig färg. Riktigt, riktigt söt! Jag blir alldeles varm i hela kroppen när jag ser dom. ^^

De kommer göra hela din outfit utan problem. iiiiik. Give me, give me!




... Och inte nog med det. Billiga är paren också!


Nr 1. 199:-

Nr 2. 199:-

Nr 3. 199:-

Nr 4. 249:-

Nr 5. 299:-

Av Thess - 4 mars 2008 14:29

"Ju längre man ligger i vattnet desto blötare blir man."


Han ÄR söt!

Av Thess - 3 mars 2008 21:24

Varken ut eller in, fram eller bak, upp eller ner.

Nä, jag fattar ingenting!


K a s s t!

Av Thess - 3 mars 2008 14:37





vackert, så perfekt och så rätt!

ellerhur?

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards