;)

Alla inlägg under januari 2008

Av Thess - 16 januari 2008 08:08

Amen vafan då! Jag sa; Inte en dag till med den skiten!


Ja, som ni kanske föstår så vaknar jag upp ännu en dag med äcklig migrän. Jag. blir. galen!

Vill gärna inte ta pillerskit iheller. Är löjligt försiktig när det gäller sånt. Låter säkert jävligt stört, men äh vadådå! ;P


Ska plugga asset av mig idag. Det är ju snart dags för lite prov och det vill man ju gärna klara så bra som möjligt. =)


Heppsan du. Nu ska jag ringa skolan.

Det blir nog de där jävla pillerna ändå och bums ner i säng. De får en att bli totalt jävla seg och sunkig. Not good, not good.


Later...

Av Thess - 16 januari 2008 00:29


men usch. det ser ut att kunna bli snuskigt.




äh. den bjussar jag på.

sov(!) nu förjävla gott inatt. hejdå!

Av Thess - 16 januari 2008 00:21

Sådär ja, då har man laddat upp med en massa onyttigt snusk inför mina sena pluggtimmar ikväll/natt.

Har, som jag tidigare tjatat om, tre prov att fixa nu!

Två av dom är hyffsat intressanta, vilket gör att man lägger ner mer energi. Men det andra (natur) ger mig plötsliga sömn-attacker.


Aja. Dags att börja skriva en rättegång. Jag kallar när det är dags att dra fram natur-boken! ;)


Av Thess - 15 januari 2008 23:48

Efter en grymt seg tisdag med migrän och grejer, är jag nu redo för sängen!

Imorgon är det ännu en tidig morgon att klara av + boxning, såklart! Mohaha. Är så jävla taggad! Ska slå, slå, slå, SLÅ! hårt, hårt hårt, HÅRT!

Märks det att jag är lite aggresiv på ett och annat? ;) ha!

Jaja... Whatever.


ehm, öhm, eh. jaha, här fanns ju mycket att skriva till publiken... eller så fanns det inte det. ahepp!


men hm. ja.

minsjäl, nu går jag! Godnatt! ;P

Av Thess - 15 januari 2008 17:17

... men aldrig i livet! ;)





Av Thess - 15 januari 2008 15:24


ungefär såhär känner jag mig idag.

utrota migränen!

Av Thess - 15 januari 2008 01:04

... som ni ser.


Jag borde inte vara vaken vid denna tiden dagen innan en tidig skoldag, fy på mig!

Dessutom är jag ju äckligt trött?! Förstår mig inte på mig själv ibland. ;)

Nu ska jag gå till sängs iallafall.


-



Drömma får man, drömma ska jag...

David, åh David.

Hörs jag? whoops!


höhö.


g'natt.

Av Thess - 14 januari 2008 23:48

TAFS TAFS...


;)

Ovido - Quiz & Flashcards