;)

Alla inlägg under januari 2008

Av Thess - 11 januari 2008 01:33

Sådär ja. Det var ett tag sedan jag tänkte gå och lägga mig, men systeryster var pratsjuk så vad gör man inte...

Nu är mascaran borta och tänderna borstade, snart, alldeles snart ligger jag i stoooora möjspöjsiga sängen med boken.

Sjukt bra var den förrästen! "här och nu"


Imorgon är det en kort skoldag. Tacka gud för det!

Jag har flicksmärta likt aldrig förr. Trodde ärligt att jag skulle spy, dö och hela skiten innan.

Då är det 2 panodil+1 ipren som räddar. Yey!


Slocknade på soffan förrut. Det var faktiskt inte riktigt tänkt så.

Jag har fortfarande inte lärt mig det där med att kunna ligga och glo på tv UTAN att somna. Men oj vad skönt det var! ^^


Opsydaisy, jag ska ju upp om 4h, kanske borde tänka på refrängen nu då? =)


Kan det vara småttingarna Sofie och Thess?

Av Thess - 9 januari 2008 21:56

Alright då.

Onsdagen är snart över, det betyder att helgen äger rum inom kort. Det ser jag fram emot.

Har inte alls varit på topp idag. Är hängig, ont i kroppen och ser sådär pluttigt putt-lissen ut. Inge kul jööö. DET är inte Thess, blö! =)


Skolan idag var väl okej. Trodde att vi skulle ha boxning på idrotten idag, men det blev visst teori istället. Plöffs plöffs, vad tråkigt. Men nästa vecka ska det boxas som aldrig förr, mohaha!

På projekt & företagande var girlsen A, thess and J flitiga as hell. Gjorde ett helt kapitel och slapp läxa. DE NI!

Matten var............ okej!


Dagen var över och Thess tog en busstur hem.

Träffade på en kul typ till busschaffis, ha.

Kom in i bussen och han bara "Ja tack!", "va?" sa jag och börja flina lite smått. "Ja, KRAM", så tog han på min jacka där jag hade den där kram-saken från Ica.

Jag vågade inte säga så mycket mer än "ahaa" medans jag fnittra försiktigt och gick och satte mig. =)


Har nyss suttit och lipat till ett bröllop. Så löjlig är jag, ja. Eller så beror det på den icke glada Thessen idag?

Nu sitter jag och språkar på msn, lite svengelska sådär.

CHALLE & ANDYPANDY, come hoooooome. Jag behvöer skratta... och träna engelska, hihi!!

Min Falle. Min bästis. Min flicka. MIn allt. jag saknar dig. Jättemycket. Gör aldrig om detta. I KILL YOU! :( :)

Av Thess - 8 januari 2008 23:00

Okej, det känns väl ganska skönt att vara igång igen men jesus vad trött jag är idag.

Sista lektionen hade vi engelska coh skulle sitta och bläddra upp en massa skitord, jag trodde ärligt talat att jag skulle somna.


Vi hade iallafall tur och fick sluta något tidigare. Jag och girlsen gick ner på stan och hällde i oss kaffe, bokstavligt talat.

Vidare till stationen och åkte hem, in genom dörren och hann knappt starta tvn och slänga mig på soffan innan det hördes snarkelisnark.


Nu vakna jag för en stund sedan och är fortfaranda minst lika trött. Ska göra mig redo för sängen och börja läsa en av de nya böckerna jag fick hem idag, mihi.

Tror inte jag kommer hinna så långt in på den dock. :)


Imon är det skola 8.00-14:15 KAR-ämne, idrott och matte. Så det är slappt. Då kan man även börja känna helg-känslorna så smått, det gillas! ;)


Men nu, sängen!

Godnatt.

Av Thess - 8 januari 2008 16:02

Sömnen varade 1h och 40min inatt, jag är allt annat än pigg.

Första skoldagen på 8 veckor idag, det kändes. Ojojoj! 


Nu går jag i ide några timmar!


Av Thess - 8 januari 2008 01:44

Ja, ni såg helt rätt.


Vi gorde iordning den sista maskinen med tvätt, hängde in/tog ut från tork-blablabla. Sen blev vi så sugna på varm choklad. Helt plötsligt kollar jag på klockan "ojdå, vi kommer inte få det lätt imon, stumprump!", "hehe" svarade hon. WHOOOOOPS!


Dags för sängen nu då...

Önska oss lycka till med morgondagen, eller dagen, klockan är ju som sagt mycket över 00.00 Illa!


Godnatt.


Just det! Det blev oavgjort i arga leken...

Av Thess - 7 januari 2008 23:49

Vi haaaaar käkat rostmackor (som jag förövrigt råka bränna - ALLIHOP, men säg det inte till någon... jag är duktig i köket annars!), pillat på våra söta laptop(ar?), hon visa mig nått nytt spel, men jag kör fortfarande med mario...

Seeen har vi tvättat kläder, torkat kläder, stökat, dansat nakna. Nä, förlåt. Sätt inga kaksmulor i strupen nu! Jag ljög. Vi hade/har kläder på oss...

Jag har även steppat runt i mina nya, skyhöga(!!) stövlat tillsammans med min sjukt porriga pyjamas - hon njöt, fråga henne själv! ;)

Nu försöker jag få henne att skriva blogg själv, men hon kommer på en massa undanflykter och frågar heeeela, hela tiden efter bra anledningar till VARFÖR hon skulle... Vilken tös alltså, en flating på högra kinden skulle hon haft! (ja, jag fick faktiskt kolla efter så att det blev rätt med min vänstra hand, så smart är jag!)


Madde "vad använder du denna till?" säger hon medans hon håller upp min vinöppnare...

Thess "den kör jag upp i ...."

Madde "GUMPEN?! :D

Thess "njae, brukar välja framstjärten.


Nu ville hon köra arga leken. Vi får väl se vem som håller sig längst. Jag återkommer med besked!

....

......

.........

....................................


Av Thess - 7 januari 2008 19:14

Börjar bli trött nu, yesyesyes! Kanske somnar jag i god tid ändå. ;)

Nästan läskigt att man inte har varit i skolan på ungefär 8 veckor. Jag minns inte ens schemat längre. ojsh ojsh!


Förövrigt sitter jag här nu och stirrar på skärmen, trycker på lite tangenter, smuttar cola (ja ni såg rätt!!) då och då. Jag börjar lära mig att dricka det nu. Vuxet va?

Tuggar på någon gummisak, gör fula miner... äh, nu är jag löjligt jobbig!

Kolla schemat var det ja...


påfyllning, påfyllning!


Helt plötsligt blev min tråk-kväll en kul-kväll! meep, min Maddyyy pommsi to Thessyyyy (sorry, nu tar jag efter dig, davvobobo!) och nannar.

Dvs mycket flick-prat, göra tio-i-topp på pojkarna i min nya kalender som jag fick av pappa sist, skitsnack, någon som  hjälper mig att smörja BUS på ryggen, ja ni vet sånt som bara tjejer är bäst på...

och imorgon är det kö på toaletten när smink och tandborstning ska ske, jag kan nynna till musiken med hes morgonröst tillsammans med någon, på promenaden till bussen och även på bussen blir det icke ensamt.

AH, känner ni hur bra jag mår nu? ;D

Ett minus - Jag är inte lika trött längre. MEN, det kan jag ta. ;)

Kom nu flickis, så ska vi vara tjejiga och käka fruktsallad, eller just det - du skulle vara fruktissalladis 2night? iiiih.


... och ja, jag har kollat schemat. GILLA LÄGET!


SÖÖÖÖÖÖÖT, javesst!


goddag, vad onödigt.

hihi.

Ovido - Quiz & Flashcards