;)

Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Thess - 4 februari 2008 23:06


Dagens humör: less.
Dagens mående: kräksjuka..?
Dagens borde: bli frisk.
Dagens frisyr: ruffs.
Dagens klädsel: fet tröja och pyjamasbrallor, haha.
Dagens planer: börja packa kanske?
Dagens materiella vill ha: nya jeans.
Dagens längtan: glasgow. (4 dagar kvar, wehey!)

Dagens fundering: varför folk är som de är.
Dagens beroende: blåbärsoppa? ;/
Dagens tråkigaste: hela dagen.
Dagens låt: keep bleeding.


Av Thess - 4 februari 2008 21:04

ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT I MIG 1½ SKORPA!!

annars är dagen jävligt seg idag.

hoppas på att jag mår bättre imorgon.


tvn igen.:(

Av Thess - 4 februari 2008 17:53

fortfarande förjävla less. less på allt och alla. verkligen.

det spelar ingen roll vad man gör, likt förbannat är det fel. felfelfel.

Man försöker stötta, se det positiva, hjälpa osv. men inte någon som helst tacksamhet visas tillbaka. det gör mig extremt lack! inte bara lack. man blir besviken också.

är det så jävla konstigt att man tappar lusten?


BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD.

FÖR HELVETE!!


... men nu vet jag

Av Thess - 4 februari 2008 12:36

Uh. Mådde så jävla illa igår innan jag somna. Så vaknar jag runt halv 2 inatt och känner mig spyfärdig. Jovesst, helt riktigt... Kräksjukan var igång. OCH DET ÄR SÅ JÄVLA SYND OM MIG!! tycker jag. hmpf.

Det värsta jag vet är att vara ensam när jag är sjuk. hatarhatarhatar det! och vem fan vill veta av mig nu?! ÅH. jävla fittor... vad less jag blir.

Ser ni inte hur galet synd det är om mig nu? ^^


BLÖ.

får väl lägga mig i sängen igen.

Ovido - Quiz & Flashcards