;)

Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Thess - 12 februari 2008 05:52

Jag har ooooooont!

En vecka i månaden önskar jag att jag var kille...


MEN då passar det ju bra med en himla massa plugg här hemma långt ner under täcket i goa sängen. Med massa choklad - såklart! Det är nog det ända som får mig på hyffsat humör den där veckan, och värktabletter då. gosh.


Tänkte börja på det feta arbetet i svenskan. Kanske hinner jag klart till torsdag och kan lämna in det redan då? Hade varit sjukt nice, så har man det undanstökat ocvh slipper tänka på när man har lov. Jobba, jobba, jobba Thess!

Tänkte göra lite projekt och företagande med. Bravo, mycker bravo! Sen är väl dagen näst intill slut och en onsdag närmar sig. En helt ok onsdag, men torsdagen gillar vi icke! har ingen sovmorgon då längre, buhuu. Börjar istället 8 och har en fet håla mitt i allt och slutar seeent. Eller, det senaste för mig iaf. 14.50 närmare bestämt. Lalalaa...


Nu till min största fråga; Gå och lägga sig igen en stund eller börja dagen redan? hmhmhmmm... dilemma!

suck. ;)


Äh, jag går och lägger mig i sängen och läser lite, så får vi se vad som händer. höhö.


Ovido - Quiz & Flashcards