;)

Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Thess - 7 februari 2008 23:06

Jag har fortfarande inte smält namnet på kattungen...


MEN(!) jag har kommit igång med packningen, det är inte illa.

väntar bara på att resten ska torka... lalala.


karl-petter.

lilal missen. stattas han!:(

Av Thess - 7 februari 2008 21:18

jo, jag ska ha sillisar.

... någon gång i framtiden





no matter what! 

punkt slut:)

Av Thess - 7 februari 2008 17:58

Ja... det är väl såhär vår värld ser ut nu ungefär. Och hur fasen blir framtiden då?

Oh, spännande läskigt... ;P



Av Thess - 7 februari 2008 17:17




 Okej, nu har jag bestämt mig. Jag ska behålla en liten filur! Men denna filur kommer nog kännas väldigt tom utan något namn, tror jag. Och min fantasi är.... noll.

Jag vill inte ha något vanligt namn, inget annalisa-namn iheller. Kräsenfis, yeh!


Har redan fått lite ågren över att hon som ska ha pojken i gänget har döpt den till KARL-PETTER!!!

VARFÖR... VARFÖR KARL-PETTER?! jag vill INTE att en söt lien plutt ska heta KARL-PETTER!! vad göra, vad göra?! typ säga att katten dog och... och... nä det kan jag ju inte.

Den andra missen skulle visst heta Noa. Det är ju okej! Right?

Men Karl-petter... Näe, där sätter jag ner foten!


Jag har testat säga, "kom karl-petter" men näe, fy. Det låter bara så, ueh. Nä usch, fy pest. arh! haha.

Man låter jätterååå... buhuu.

Lilla Karl-Petter...


jaja. få se hur bra fantasi NI har nu då...

vad skulle ni kuna tänka er för namn på min lilla sessa? ;)



Karl-Petter...

nä minsann, jag kan inte smälta det!

Av Thess - 7 februari 2008 13:50




Tuff men förjävla smart ändå!

Av Thess - 7 februari 2008 12:27





Av Thess - 7 februari 2008 12:10

Hallå ja!


Då har man inte många timmar kvar i Sverige. Just nu vill man bara komma iväg fort som attan, haha.


Har fortfarande inte börjat packa än, dock, haha. men... det kommer mannen, det kommer!

Har iaf en checklista som jag bara ska bocka av.

Det svåraste är nog fan skor... man kan ju inte ta med alla 2122 paren, men man vill ju gärna att skorna ska passa till alla outfits man har dragit med sig. ha. Dagens i-landsproblem.

Måste leta upp min mp3 också. Den har en viss liten Oliver slarvat bort, morr! Ny musik ska in och gammal ska yyyyyyt.


Jaja, jag får väl ta tag i detta nu. Hej sålänge!

Ovido - Quiz & Flashcards