;)

Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Thess - 17 februari 2008 22:25

Jag har blivit riktigt usel på det här med att skriva blogg. Får väl ta mig i kragen... sen. någon gång. kanske. eller nåt.

Just nu hittar jag ingen riktig motivering och då blir det bara trams av det. Surt sa räven.


Men skiiiitsamma! Nu har jag lov iallafall och då ska jag försöka göra allt sånt man inte kan när det är skola.

Det började ju jävligt bra, pfft.

hade sett fram emot en feeeet sovmorgon i fredags, men gissa vad klockan var när jag vakna? 9! FUCKING NIO! Ärligt talat, vafan är det! Tror ni jag kunde somna om? NÄHÄ DU. icke sa nicke. Puttinutt på mig då. mm, puttputt.

Helgen var förövrigt jävligt dryg. Herregud, har positiva arne hittat hit?!


Imorgon fyller Maddoo år. Hela 18 år. Shit pommes vilken bryyyd! 

Jaja, man får väl ställa upp på en visa här i bloggen då. (jag hoppas fan att hon ger mig en tårtbit för det?!)


Kyss röven, haj!

Av Thess - 17 februari 2008 22:17



På lite halvkasst humör idag?

Jo, men inte riktigt såhär kasst kanske...


Av Thess - 17 februari 2008 20:34

Jag vill ha sommar.



Hej!

Av Thess - 17 februari 2008 00:13

Nej, jag blir så kåt av semlor. Jag vet inte vad det är. Det går bara inte, förklarade han för en förvånad festdeltagare.



AMEN OKEJ.


(för mer info -> http://www.aftonbladet.se/nojesliv/melodifestivalen2008/article1805105.ab)

Ovido - Quiz & Flashcards