;)

Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Thess - 15 februari 2008 19:31

Snaaaaaaart kommer mina hoppetossor, Jossi n' Minette. Ska fixa, trixa, fula och fnittra hela natten lång! ;)

Kaanske drar vi vidare ut någonstans sen. Det beror på vad vi känner för. Sånt kan man aldrig veta innan, när det gäller oss iaf. meeeeeeeeeep.


LIKE A VIRGIN. ;)


Duschen var det ja...

Av Thess - 15 februari 2008 15:24

Yeh, tgif! ;) ha.


Igår spendera jag min hjärtedag först med Martina. Vi var ute och åkte "nercabbat" och shoppa lite kuligheter. ;) Senare var det en helkväll med Minette. Pappa lassa hem pizza som vi käka och sen blev det lite fulning i sängen, haha. Hon är så söt! "om  jag hade försvunnit föralltid, vad hade varit dina 3 sista ord till mig då?" gölligöll...


Idag har jag inte gjort mycket mer än spelat the sims med Martina, druckit kaffe och käkat kanelbullar. Vääldans gottit. =)

Ikväll ska jag och Minette myspysa som aldrig förr med vin och grejer. Egentligen skulle Rebecca också komma hit en sväng, men icke sa nicke. Yeye, vad gör man? =)


PROSIT!

Gissa om jag börjar bli förkyld? ;D Mensvärk så det heter duga har jag också. Mm, trevligt värre.


Äääääsch, vi ska vara glada ändå! mihihi.

Nu ska jag terra Minette, my ladyyyyyyyy! Puss på henne, v.


Charlotte. Jag saknar dig. =)

Ovido - Quiz & Flashcards