;)

Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Thess - 11 februari 2008 23:19

lovely!   

JAJAA... Dagarna går fort, så man får helt enkelt gilla läget och hänga med så gott det går och så länge man kan. Eller nåt. =)


Har väl haft en helt ok dag.

Var hos farmor en stund idag med sötiskussen Martina, fick oss en stadig frukost. Först hennes hembakta ostbullar och därefter en rejäl tårtbit, gosh! Inte bra för magen, men übergott så jag tackar icke nej. synd

Därefter körde vi och skulle leta alla v dag grejs, men arh, det fick vara! Hittade mest till oss själva... och mat såklart.

Egentligen tycker jag att den dagen är lite väl överskattad. Men ptja... Jag brukar fixa något litet till de närmsta - mammi, pappi och systrarna. Det är ju faktiskt lite kul att ge något litet extra ibland.

Självklart även när det inte är alla v dag och alla de där dagarna. Yup!


Sen har jag bara fetat lax och försökt jaga bort lite fett med Minette. Jag fula mig och roa henne med sång och dans så det stod härliga till. Hon skratta och jag vart nöjd. Bra!


Nu sitter jag här med en sjuk huvudvärk och tycker synd om mig själv. Inte har jag ens öppnat en bokfan och pluggat iheller.

Jag hittar på så mycket annat som är 1000 gånger trevligare.

Förjävla kasst.


Nu ska jag göra något åt huvudet iallafall och därefter få lite sömn.

På tal om det så somna jag direkt när jag la mig ner igår - de ni! ;)

Blablabla, nu kilar jag. Godnatt!


Förässten... Går bara i skolan till torsdag, sen har jag lov. HUR JÄVLA NAJS ÄR INTE DET?!?!?!?! oh... ;)


Ovido - Quiz & Flashcards