;)

Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Thess - 8 februari 2008 22:27

Sadar ja,da har jag testat skottlands egna strongbow(?) ocksa. Har bara testat den vi har pa systemet i Sverige, men denna var minst lika god om inte godare! Ar riktigt aptrott nu och det funkar inte att logga in pa msn pa denna datorn. Riktigt trakigt! Hade ju tankt ha lite kontakt med dem dar hemma, men icke sa nicke. Hoppas jag hittar nagot stalle dar man kan ladda sitt kontantkort imon. JAJA, jag overlever val. :)Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det sangen for min del. maste ju orka med Skottlands shopping imorgon! ;). Sov gott, loppor!

Av Thess - 8 februari 2008 20:45

Sadar ja! Da var man framma i Glasgow. Har sitter jag nu p[ hotellrummet och vantar pa mat. Ar sa javla hungrig.Resan hit gick bra iallafall, som ni marker.:) Hotellrummet ar sjukt nice ocksa. Och att man kan ligga i sangen och surfa med en fet skarm pa vaggen ar bara ett plus. ;) Efter kaket drar jag mig nog ner mot baren och tar en liten dryck att luta mig tillbaka med. Trott? SKOJA INTE!! Jag kommer sova sa javla gott inatt.Nu kommer nog maten alldeles strax, sa nu kilar jag.Hur har ni det dar hemma, mina vanner?:) Ni maste skriva sa jag vet. hihi! Hors senare. Puss pa er!

Av Thess - 8 februari 2008 06:56

om sådär 25 min åker jag. Det känns väl, bra. ;P Lite pirrigt såhär innan bara men det är bara mysigt, tycker jag. Det tycker inte mamma, kan jag ju säga!! haha. Hon håller på att gå på väggarna. Fast det tycker jag nästan är halva nöjet. ;) muhaha Nä fan, nu måste jag rusa och peta in linserna så jag seeer något!


Hejhej!

Av Thess - 8 februari 2008 02:05

Har precis blivit klar och jag ska upp om sådär 4½h. Inte bra alls.:(

Det känns som om jag har glömt något, men har för fassen prickat av allt på listan. ;S Kanske skulle packa om en gång till innan jag åker imorgon? aja... skulle det vara så jävligt så kan jag ju faktiskt köpa det där. Förhoppningsvis.


Nu ska jag försöka sova. Som tur är så har jag några timmar jag kan nanna i bilen påväg upp till Göteborg...

Kanske kikar jag in här någon gång under Glasgow-vistelsen, har ju internet och hela kittet på hotellrummet.:)

MM, vad skönt det ska bli! Kan jag inte bara få åka nu?! ;P


Till alla mina hjärtetroll; Ha en uuuunderbar helg och ta hand om er, vi ses snart igen. Tusen pussar till bara er! pusspusspusspuss! v


Och till er andra jävlar; godnatt! haha.


;)

Av Thess - 8 februari 2008 00:12

Men herregud som jag ser ut, haha!


Skulle ju packa färdigt nu hade jag tänkt och började på sminket, så kom jag på att jag samtidigt kunde rensa bland alla sminkväskor osv. Nu ser hela jag ut som ett klotterplank. Testade ett illrött läppstift - HAHA, säger jag! Det gick faen inte bort, så nu sitter jag här med olika rouge på varje kind, läppstift/läppglans på alla händer, svart runt ögonen och olika nagelack på varje nagel. FRÄSIGT MÅ NI TRO! ;)


Näe... om man skulle bli färdig.

Såå likt mig!


Just det, skulle hälsa från mamma att hon var nervös nu!

mihihi. sötis!!


En puss till mamma från hennes Thessamessa!

Ovido - Quiz & Flashcards