;)

Alla inlägg den 18 februari 2008

!

Av Thess - 18 februari 2008 23:30

Och då var måndagen snart också över...

Imorgon är det Anna och Thess-time i Fyledalen! v

Gosh, vad jag har längtat efter den kvinnan, taha.


Nu sitter jag här och fular mig mest med musik och grejer. Har världens huvudvärk, buhuuu. Men jag måste verkligen öva, öva, öva som fan! Jag vill ju lyckas, jag ska ju lyckas! Mm, just det. =)


Johan klarade minsann körkortet idag, så jag grattulera fint och kläckte sedan ur mig att jag var hungrig och tyckte därför att han kunde köra hit med mat. mohaha. Så snäll är jag! ;)


Innan idag var jag ute med de små flickorna och hoppa hopprep och körde limbo. Jag äger lättplätt på limbo! Galet. ;)

Har även klippt mig denna måndag.

Äntligen har jag fått det lite kortare uppe på skallen så jag får till mitt überfräsiga knullrufs! ;) Annars gjorde jag inget större ingrepp på det, så var inte oroliga.


Nu ska jag ringa ett samtal till min kära storasyster. So long!

Av Thess - 18 februari 2008 17:42

RebeccaღNilsson :} säger:

ja du äter inte

RebeccaღNilsson :} säger:

du får inte försvinna

THESS. säger:

haha. de löser sig rebecca!

RebeccaღNilsson :} säger:

nej

RebeccaღNilsson :} säger:

annars komer ja och trycker i dig mat

THESS. säger:

hahaha. du kan ju alltid testa annars

RebeccaღNilsson :} säger:

ja

THESS. säger:

THESS. säger:

vilket hot darl

RebeccaღNilsson :} säger:

ja

RebeccaღNilsson :} säger:

känner mig som ett berg när man är bredvid dig ju



"du får inte försvinna" så satans gulligull på henne! ändå, trots hennes hot ;)

Av Thess - 18 februari 2008 13:30





Av Thess - 18 februari 2008 13:02

Godmorgon solstrålar!


Hur är läget? och vad pysslar ni med idag?

Själv sitter jag här och språkar med kära Anna över msn. Meep. Hon hade tydligen 15 grader på sin altan och vindstilla, därefter fråga hon om jag var sugen på att hälsa på. ;) ha. Självfallet är jag det! Allt beror på de sablans bussarna, så vi får se hur det blir...

En promenad i solen med en busflicka som henne är fan inte helt fel alltså. ;)


uppdat.

Anna-dagen blir av imorgon istället. GRR. :D Med Fyledalen och en massa, massa annat mys. hihi. Det är sånt här som får en på bra humör! ;) v


ÅH VAD JAG BLIR GLAD AV SOLENS SKÖNA SMÅ STRÅLAR! mihihi.



Av Thess - 18 februari 2008 00:47

Äntligen var denna dagen över. Har gjort mig redo för sängen nu och fy fan vad skönt det ska bli att få sova så länge jag vill.

Imorgon ska jag nog få tag i en tid till tandläkaren. Wahh. Det värsta jag vet är doktorer och tandläkare! Tandläkare är nog värst ändå. Doktorer är jag väl rätt van vid nu, haha.

Jag tror att jag har hål i någon tand faktiskt. För första gången i mitt liv dessutom! Buhuuu. Men isåfall ska det fan bort direkt! Uff och pi. Thess vill inte. =(


Nog om tandläkare, dags för sängen!

Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards