;)

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Thess - 13 februari 2008 23:04

JAG MISSADE FRÅGA OLLE!

sablans!


Idag är en sån blä-dag. Självklart inte för att jag missade Olle. Ni vet, man har dagar då allt känns så hopplöst. Humöret är inte alls där det ska vara. JAG MÅSTE RYCKA UPP MIG NU! Mina vänner måste tycka att jag är tråkig. Suck.


Aja, det är en ny dag imorgon och då ska jag inte sitta på sjukhuset så himla många timmar iheller. Det tar musten ur mig totalt. Man blir så... sunkig. Äcklig. Blöblöblö.

Jag har tur som hade Madde med mig vid min sida och vid lunch sprang vi över gatan och åt hos henne. Hoppas du bjuder på lika god mat imorgon, fröken?! ;P


fredag myser jag med mina lyckoloppor!

Flickor, ni är bäst! =)


Nu ska jag duscha och sedan blir det söööööööööömn.

Ohyes.


v

Av Thess - 13 februari 2008 18:09

Är hemma från sjukhuset nu. Känner mig en aning sliten. Bara tanken på sjukhus får mig att spy snart.

Hungrig är jag också. Någon mat orkar jag inte laga. Jag vill lägga mig ner, långt ner under allt och bara... vara långt ner.


Det är dagar som denna man behöver lite mer av det goda.


jaja. jag överlever väl.

på´t imon igen. =/


Nu säger Oliver att jag ska gå och öppna dörren åt honom. Bye då...

Av Thess - 13 februari 2008 06:56

Godmorgon!

Sovit gott? DET har jag. ;)


Sitter nu och förbereder mig inför en heldag på det sablans sjukhuset. 09.00 - 16.00 DET är ingen hit... Imorgon är det halva dagen jag ska vara där. 13.00-17.00 Blööp. Jaja, vad gör man inte...


Kaffet är iallafall gott idag. haha.

Nu måste jag göra mig iordning. Byebye:)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards