;)

Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Thess - 29 februari 2008 23:34

Dagen har varit grymt mysig. Har knallat runt här hemma med en gosig klänning och mina hello kitty-mystofflor. Fast självklart inte när jag var ute på promenad med småttingarna. haha. Kunde sett lite väl knasigt ut...  ;)

Mår inte helt hundra ikväll dock. :/ är jättekrasslig i halsen o känner mig allmänt död. Får knappt luft iheller. :('


Ska kila till soffan nu. Kanske somnar?

Godnatt. :)

Av Thess - 29 februari 2008 12:42

Nu ska jag fixa med tvätten och hoppa in i duschen. Sedan kommer småpojkisarna så då ska vi ta fram vagnen och gå ut en lång promenad. Så skönt med frisk luft och killarna älskar att vara ute, samtidigt blir de ju lite trötta. ;)

Ikväll blir det hemmagjord pizza och pizzasallad framför tvn. Mysigt värre!


Önskar er en fin dag. :)

Av Thess - 29 februari 2008 12:21

Den förra såg ut såhär.


Av Thess - 29 februari 2008 11:58


Thessy i sina soggigaste dagar...


-






-



 Nytt i garderoben. tröjorna då...


-


Rebecca myser på bussen. Söt!


Agnes vilar ögonen.


Noa likaså...

Visst har de växt mycket? =)


Så ser det ut utanför mig för er som är intresserade. ;)


 

Tina. Min lillasyster.

sexyyy...

Ovido - Quiz & Flashcards