;)

Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Thess - 6 februari 2008 22:54

Jaha... då var onsdagen också över snart. Känns väl bra.

Har lite ont i magen men annars mår jag okej. Det tar väl ett tag för kroppen att komma tillbaka till det normala antar jag. Eller så är det oron inför resan. Egentligen är det kanske jävligt barnsligt men jag blir jämt lika nervös när jag ska packa och greja. Man vill ju inte glömma nåt och man kan heller inte dra med sig allt. Suck...

Har iaf skrivit upp lite av det viktigaste som typ pass, linsvätska och sånt nödvändigt.

Antagligen åker jag in till malmö redan imorgon efter skolan så jag har ju bara denna natten på mig att fixa allt. Sen fredag morgon blir det bilen upp till Göteborg och därefter trippar jag på planet som ska ta mig till Skottland! hihi.


Jag slog vad med mamma att jag skulle testa Haggis. Hon tror inte på mig, men jag har gett mig fan på't. ;) Bildbevis kommer, tro mig!! höhö.

Tror att de flesta vet vad det är men jag drar det ändå. ;P


Haggis innehåller;

  • Lever från får
  • Hjärta från får
  • Lungor från får
  • Mage från får
  • Havregryn
  • Njurtalg
  • Gula lökar
  • Salt
  • Vitpeppar
  • Muskotnöt
  • Citron
  • köttbuljong
  • Ja, jag har aldrig sagt att jag tycker det låter mumsigt. Men ni som känner mig vet att jag hatar när folk tror att jag bangar. Då har jag inget annat val än att smaka... en liten bit iaf! ;)

    Vi får väl se vem som vinner. Mamma eller jag?

    Vem tror ni på? ;)

    Av Thess - 6 februari 2008 15:05

    Sitter och drar hem en massa ny musik och väntar på att småttingarna ska komma.

    Tänkte att vi skulle gå ut en stund idag innan maten. Typ leta upp en ny lekplats att tjoa på. Det gillas skarpt. ;) Dock känns det som om det kommer mörkna rätt fort idag. Lite tråkigt isåfall.


    Annars händer väl inte så mycket. Jag har inte ens börjat tänka på packningen än. Får väl göra det senare ikväll, annars lär jag känna panik väldigt snart. Det svåra är att veta vad man ska ha med sig och om det räcker. Till slut står man där med hela sin garderob. Synd att man inte får packa med sig så mycket. :P ha.

    Idag är det iallafall 2 dagar kvar.


    Nu ska jag byta om. Ha en fortsatt bra dag! ;P


    meow.



    Ovido - Quiz & Flashcards