;)

Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Thess - 5 februari 2008 23:02


Dagens humör: blandat.

Dagens mående: brao.

Dagens borde: BÖRJA PACKA!?

Dagens frisyr: ehum... uppsatt i någon knorr? ha.

Dagens klädsel: mjukis. ^^

Dagens planer: sova.

Dagens materiella vill ha: idag är jag nöjd.

Dagens längtan: Glasgow. ;D

Dagens fundering: vilket prov hade vi igår? bra koll, Thess.:)

Dagens beroende: Packa.

Dagens tråkigaste: kön på banken? haha.

Dagens låt: har gått och nynnat på amandas 'do you love me' hela dagen så får väl bli den. ;) måste också säga bryan adams - please forgive me. ;D

Av Thess - 5 februari 2008 22:45

Om någon mot all förmodan skulle bry sig så mår jag duktigt mycket bättre today! Wehey.


Var hos polisen innan idag, och det första jag gjorde när jag kom ut var att sätta i mig en HEL big mac. mihih. Nog den godaste måltiden i mitt liv...


När jag kom hem så hann man inte sätta sig ner förrän Oliver och Isak trampa sig in. Då var det dags att göra kvällskäk! Något kött(?), potatis och rödvinssås. Det var såklart den näst godaste måltiden...

Lite orolig var jag där ett tag när pojkarna skulle hjälpa mig att skala potatis. Isak drog självklart fram den fetaste kniven och skulle visa vad duktig han var! Jag stod mest och höll andan tills han skurit klart. Några avkapade fingrar var jag inte sugen på.

Efter några snitt kom jag på idén att de skulle leta tuggummi någonstans här i huset medans jag skala. Typ en skattjakt. Det funkade! Inga avkapade fingrar och mycket nöjda pojkar med munnar fulla av tuggummi!


Bra dag med andra ord!


Förrästen har jag dragit av mina hårförlängningar idag också. Mest med tanke på att jag inte orkar fiffla med det när jag färgar, men hey vilken smärta!! Och hey vad ovant med endast mitt naturliga hår. Buhu.

Ja vi får väl se hur lång tid det tar innan de är på igen.


3 dagar kvar tills jag befinner mig i Glasgow!

Kommer jag dit/hem helskinnad tro? Det ska nästan bli lite spännande att få se! ;)

Att utmana ödet är fan det bästa jag vet!!

äh, ta det inte så allvarligt. ;)


Lite kul skit också.

Snack mellan mig och Madde.

Hon undra vilken buss jag skulle ta till skolan imon.

Jag svarar "den vanliga, 06.56", så säger nöten "ok, men då ses vi nog kanske på den."


Nog kanske? amen ok...


;)


!

Av Thess - 5 februari 2008 12:19

VACKER.




Ovido - Quiz & Flashcards