;)

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Thess - 25 februari 2008 23:19

Heeeeerregud vad trött jag är. Helt galet! Mina ögon drar ihop sig mer och mer för varje sekund som går, haha. Kanske dags för sängen då?

Måste ju vara utvilad tills imorgon då man ska gå runt på en jeffla mässa och se glad ut.


Aja. Dagen har varit riktigt bra idag trots lite illamående då och då...

Nu ska jag krypa ner under det varma täcket.

Godnatt! :)

Av Thess - 25 februari 2008 19:15

Hej hallå, tjena tja!


Nu är jag hemma. trött och jeflig. Hade bara en lektion i skolan sedan drog jag och Anna iväg på shoppingtur. Det var inte alls meningen att det skulle bli såhär mkt. Men det blir jua lltid så när man inte har planerat handla nått. Skulle ju bara ha EN tröja. Istället blev det TVÅ tröjor, 6 par örhängen, 1 par skor, ett armband och en sjal. Jaja, det var billigt som fan iaf!


Efter deeet drog vi hem till Annabananna. Käka pannkakor och fjanta oss! :D Sedan iväg till expert och fota madame. Efteråt gick hon bara och skröt om hur jävla snygg hon vart på de svart/vita bilderna. "JAJAJAJAJAJA, men det är braaa nu... vi har förstått, ANNA!" hehu.

Därefter körde annas mammi oss till stationen där vi vänta på min buss. Under tiden hann vi grina av skratt. Jovesst serru!


Hennes moder sa "oh där är hon... den tanten, hon som är påväg in på Lidl!"

Då slänger jag ur mig "Hej tant!" (nä, hon hörde det såklart inte eftersom vi sat i bilen) Sedan hakar Anna på "HEJ FJANT!" och då hade hennes mamma öppnat fönstert, precis DÅ kommer en gubbe förbi. han glor in på oss och börjar garva. och som vanligt när ajg skämms så börjar jag asgarva. hennes mamma likaså. Hon slår huvudet på tutan av misstag och gubben vänder sig om igen och börjar APSKRATTA! Jag skämdes ännu mer och skrattade desto jävligare. Tillslut började tårarna spruta på mig och sen kom bussen. tack o lov! haha.

Crazy...

 Men, jag mår bra ;D


Minette har kommit hemf rån sjukhsuet idag så snaaaart kommer hon hit och då ska vi myspysa tillsammans. =) mihihi. har varit så orolig över henne ju! Gummsi.

MEN NU är hon hemma, vilken tur! :D


Byebye......

:D

Av Thess - 25 februari 2008 11:39

NÄMEN!             

Av Thess - 25 februari 2008 06:58

Ni alla vet vad jag tycker om måndagar, så det låter jag vara oskrivet idag, haha.

Knepigt nog känner jag mig ändå hyffsat utvilad. Än sålänge. Man ska ju inte säga förmkt. Att åka buss/bil är sövande. Jag brukar inte klara av en längre sträcka än max 10 min, så vi får väl se hur det går idag...

Lite positivt är ändå at det är så ljust på morgnarna. Man blir på duktigt bättre humör. Jag har hört ett rykte om att det ska bli fint väder hela veckan också. Ska vi hoppas? JA, TÄNK FÖR VI HOPPAS! ;)


Jaja, nu sitter jag iaf här med mig feta morgonrock och kaffemugg. Snart måste jag snabba mig att dra på smink och kläder. Bussen går om en timnme, wehey!

Hade ju sovmorgon idag. Jävligt nice faktiskt. Jag vaknade iofs 5 och kände mig sjukt pigg, dock somna jag om igen. Det var kanske tur ändå.


Har bara KAR och filmkunskap idag. Syyyyykt skön start på veckan.

Imorgon är det bara mässa som sagt. Förjävla trevligt.

På onsdag väntar en ganska kort dag med rätt roliga ämnen som matte och idrott.

Torsdagen är däremot lite kämpigare, men på fredag slutar jag tidigast. Weeeeeeeey! ;)

Det blir nog en bra vecka trots allt. Peppar peppar...

Sen är det ju bara 2 veckor kvar till nästa lov. De ni!


Tror jag ska shoppa hem ett par baströjor idag faktiskt. Det är jag värd. En liten smygstart innan onsdag liskom... hihi.


Nä men om man skulle sätta fart på dagen.

Hööpp och hej!

Av Thess - 25 februari 2008 00:13

Medans mitt glada humör är i full fart så lägger jag mig nu ner i sängen och hoppas på underbara drömmar. =)

Jag hoppas också att dagen imorgon går fort förbi med en massa glada miner!

För 13 min sedan så trillade där in en och annan slant på mitt konto också, mohaha. Inte illa, inte illa.


Det ryktas att jag och rebecca ska iväg på en shoppingtur i Malmö på onsdag.

Har en känsla av att jag kommer handla en hel del nytt till plåtningen nästa vecka. ;)

Det kommer bli SÅ kul! och jag saknar min madame SÅ mycket! ;)

  

Just ja! På lördag blir det utgång, självklart ska den spenderas med... Rebecca! haha. 

Kan det bli mycket galnare? ;)


Att jag skulle få bli lycklig en dag som denna hade jag aldrig vågat hoppas på, men oj så fel man kan ha. ;) 

GRR! haha.


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards