;)

Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Thess - 9 februari 2008 19:51

Ouw, efter en megalang dag pa stan med massa guuurlyyyshopping ar jag nu pa hotellet for att andas ut lite, duscha och byta om. Sedan ska man vandra ut och ata. Yeye, iallafall. Jag har handlat en massa fina things today. Jag s'ger bara, VILKA KLADER HAR FINNS! gosch, det ar ju helt sjukt. Och BILLIGT!! Gissa om jag blev alldeles tokig?:) var inne i en affar typ 3-4 ganger innan jag kunde bestamma mig for bara nagra saker. Det hade ju varit lite pinsamt om man tog slut pa halva deras sortiment...:)Mamma har fatt sig ett par sjukt coola handskar ocksa, hahahahaa! sa soot...Mina fotter varkeer jattemycket nu.Nar vi kom till hotellet igenefter shoppingen sa pusta vi ut med en strongbow. Sjukt goda, men javligt starka ar dom har. Helt annorlunda om man jamfor med Sveriges. Blir man lullig pa en sa fattar ni nog... Det ar just vad jag ar just nu. Marks kanske pa hur jag skriver ocksa, blandar allt i texten, haha. Ah, det finns sa mycket jag vill beratta. En sak ar saker iaf - jag kommer dra hit alla mina andra sota girls inom en snar framtid, men da blir det minst en vecka.Vad sags om det? :)Just det! Frukosten har var ingen jattehojdare dock. Typ friterade(?) korvar och vita bonor i sas. INGET for mig, och verkligen inte pa morgonen. Men jag gillade iaf derast toast och marmeladen ska vi inte snacka om. Sa javla god!Nagon haggis har jag inte hittat:( har kollat varje restaurang man gatt forbi, men icke. Mc donalds och burger king ar de andra stallena jag har atit pa. haha. Sveriges burger king ar mycket godare. Iaf deras pommes. Har ar dom jattefriterade:( synd... Jag har sakert gatt upp nagra kilo ;DShit vad mnga snuta har o forbi mns med sirner och allt hahajaja. nu ska jag ga. Bye

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards