;)

Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Thess - 10 februari 2008 23:33

Nu är jag minsann tillbaks i Sverige igen, med alla bokstäver i alfabetet osv. Känns väl bra. Lite trist dock. Hade kunnat stanna där minst en vecka till. Men men!


När vi landade på hemmaplan så vart det full fart med att duka upp bord så man kunde mätta släktingarnas hungriga magar. Min med förståss. ;P

Till efterrätt blev det chokladpudding. Så jävla gott! Det slutade med väggar fulla av pudding och grädde, håret mitt var totalt nerkletat och maddes kläder liknade inga kläder. Men jag förlora. Fan! Jag brukar ju dra henne rejält. ^^ Som ni märker så börjar detta nästan bli en tradition för oss knasiga kusiner. ;)

Oliver och isak var lika mycket med på kriget, men man får ju behärska sig lite mot dem. Men ni skulle sett vilka chokladungar! ;)

Tillslut var det självklart JAG och MADDE som fick stå där och skura golv/väggar. :( mihi.

Imorgon skulle mamma tydligen duka upp mat till rubbet igen, så då ska jag minsann klå snorungen! höhö.

Vi kan minsann göra alla dagar till de roligaste, det har vi fått bekräftat nu om inte förr! :D ha.

Och snart blir hon en stoooor fis. Hela 18 år! Wehey! Min lilla pluttis är inte så pluttig längre... eller liten? Äsch. (vafan, du ligger efter lite? ;))


Jaja, nu ska jag smälta min senaste (och verkligen roligaste!) tid i sängen. Förhoppningsvis somnar jag fort. Så trött som jag är så. :)


Hoppas ni alla har haft en riktigt bra helg! Imorgon tar vi nya tag.

(HOST. Just det, THESS!! skärpning)


blubb blubb och godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards