;)

Alla inlägg den 1 december 2007

Av Thess - 1 december 2007 21:12

Ohyes. Är i Maddes nya lya nu, som ni ser på rubriken.

Jättefint är här, verkligen.

Rätt stort för att vara en liten 1a med kokvrå. Toan är stor och luftig, bra för hennes fisar med andra ord. ;)

Hums... Köket är ju rätt litet som ni förstår, men är rätt okej ändå!

Lägenheten är liksom avlång på nått vis, så matrum, tvrum och sovrum hänger ihop ganska rejält. Men som sagt - jättefint!


Vi sitter och kollar på en skräckis, smuttar baileys(stavning?) och har allmänt mysigt. :)

Mange (Maddes boy) tycker nog att vi är fööör mycket tjejiga, men so what? ;)


Have 2 go, bibi. :)

Av Thess - 1 december 2007 16:43

Phu, nu är jag hemma.

Jä*lar vad folk är framme överallt nu, galet!


Och vill ni verkligen veta vad jag handla till kvällen?

En klänning! - YTTERLIGARE en klänning, japp! höhö.


Brådis in i duschen nu sen säger vi skål! ;)

Av Thess - 1 december 2007 12:30

Det ryktades om att mamma skulle iväg och shoppa, är man dum nog och stannar hemma då? höhö.

Då känner ni inte mig. JAG ska minsann med!


Ikväll blir det Madde's place, tyvärr är man inte helt ok i kroppen o knoppen, men det ska väl funka.

Tjing.

Av Thess - 1 december 2007 11:32

1. gå in på raggningsreplik.se

2. slumpa fram en raggningsreplik 5 ggr.

3. Den som kommer upp är den som funkar bäst för dig!


Gissa vilken jag fick?

"Jag skulle gifta mig med din katt bara för att komma in i familjen."


Amen okej...

Av Thess - 1 december 2007 00:22

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det var grymt, totalt sjukt underbart!

Tycker ni om deras skivor - då ska ni bara veta hur dem är live!

Det var stoooooor skillnad. Jag blev paff, trust me.

För hur ofta händer det att artister är lika bra (eller bättre, som i detta fallet) live som de är på skiva? Inte allt för ofta!

Nä, som sagt. GRYMT!

I slutet fråga dem om vi ville vara med i deras musikvideo. Ptja, vad ska man säga?


Det var det bästa jag någonsin varit med om!


Jobb imon, så nu säger jag godnatt.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards