;)

Alla inlägg den 11 december 2007

Av Thess - 11 december 2007 23:36

3 feta inlägg har bara gått åt skogen idag.

Jag råkar komma åt någon knapp (vilken är boven?!) hela tiden som suddar bort hela skiten och ehlt plötsligt är jag på startsidan igen. Suck.


Jag orkar inte skriva om allt igen så kortar ner det såhär.


Stress, stress, stress har de senaste dagarna bestått av och det kommer fortsätta likadant resten av veckan.

Det blir inte många inlägg och jag vet knappt hur man loggar in på msn längre.

Okej där överdrev jag lite, men ungefär...


idag är det exakt en vecka tills Challe kommer. Jag längtar så oerhört mycket!

Det är också min sista vecka på Ica, sen är det lov.

Detta kommer bli det bästa, mysigaste, finaste, skönaste, underbaraste lovet ever!

Åh, älskling! I MISS U!


Det finns rätt mycket jag saknar just nu, stackars mig då. Ha! ;)


Jobbet idag var stress, massa som ska göras nu till lucia, jul osv...

När jag kom hem så fick jag bokstavligt talat kasta i mig maten och springa som en stucken gris för att hinna med ombyte till träningskläderna, vidare på dans och hem igen. Väl hemma la jag mig i soffan och nu sitter jag här med nymålade naglar och ska alldeles strax hoppa in i duschen. Sängen blir mitt nästa projekt därefter.

Gud vad skönt det ska bli!

Jag har blivit en riktigt pyjamas-nörd nu också.

Äh, jag skyller på att det är för kallt utan, så slipper jag skämmas om ni nu skulle få för er att mobba mig. ;)


Nu borde jag knalla in i duschen så jag kan komma i säng så fort som möjligt.

Sov gott!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards