;)

Alla inlägg den 24 december 2007

Av Thess - 24 december 2007 11:12

Ih, julafton idag då. Jag har faktiskt redan öppnat nååååågra klappar, hihi.

Challes fick jag absolut inte öppna förrän på julafton så jag har suttit som på nålar hur länge som helst. ;)

Jättefina saker var det iallafall! Hjärt-halsbandet dog jag direkt för, hehu, du är bäst, hottentott! =)


Senare ska vi åka till farmor nere på österlen, som alltid. Det är något speciellt med julen där, tycker jag. =)

Undra vem som ska skämma ut sig bakom tomtemasken i år?

Vilken tur att där föds nya ungar i släkten hela tiden, här bryts minsann inga traditioner! haha.


Näe, om man skulle sörpla i sig lite kaffe och jul-frukost? Mm, låter mums.

Sen får man väl göra sig iordning lite grann.

Det svåra är att komma på vad man ska ha på sig, det kan ta timmar för denna damen, suck!


God jul, alla! =)

Ovido - Quiz & Flashcards