;)

Alla inlägg den 10 december 2007

Av Thess - 10 december 2007 22:04

Jag är sämst på rubriker, men skit i det!


Har nästan precis kommit hem från den sablans musikal-träningen. Började 6 så man är rätt slutkörd nu. Min värk gör inte saken bättre. Men jag tog mig igenom hela skiten, brabra!


Funderar på att slänga mig i sängen. Redan, ja.

Mår som en skit och vi har en massa träning varje dag, hela veckan.

Lite synd att jag måste upp och ta piller igen runt 00.00 bara. Jaja, vad göra, vad göra...


Vi hörs väl imon då!

Av Thess - 10 december 2007 13:01


Som sagt, fick stanna hemma idag.

De tyckte inte att det var någon idé för mig att springa där och lida. Det tycker inte jag iheller faktiskt.


Efter mitt samtal dit så slockna jag på soffan och vakna nyss, med sjujävligare smärta såklart! 

Jag har många gånger idag funderat på att bli på smällen bara för att få slippa skiten i nio månader. Sen på´t igen och slippa ytterligare nio månader.

Eller varför är jag inte över 70 år och slipper det resten av livet? Pff.

Nejdå, varför ska man ha det så bra!?

MENSVÄRK OCH JAG GÅR INTE IHOP!!!!!!!!!!!!!!!!


Har tagit 2 nya piller, sitter här med varm vete-kudde runt magen och pimplar proviva, ouuuj!

Har inte ens orkat gå ut och hämta posten än. Borde kanske göra det nu?


Suck...........................

Av Thess - 10 december 2007 07:54


Så löd dagens horoskop. MYYYYYCKET bättre, nice!


Ovido - Quiz & Flashcards