;)

Alla inlägg den 4 december 2007

Av Thess - 4 december 2007 21:13

Ja, detta fick mig nästan att kräkas lite.

Ha. Det visste jag inte pojkar. Ojsan hoppsan - äckelfior! ;)





finger i rumpan 


"Hej

Jag är kille som brukar stoppa upp ett finger i rumpan medan jag runkar, men jag känner att jag inte nuddar g-punkten så det blir mest obehagligt hjälp mig!
 


Hej!

Det svårt att nå upp till prostatan på egen hand med fingret och om du tycker det känns obehgaligt med ett finger i "rumpan" när du runkar så är det väl bara att låta bli.

Hälsningar!
Olle"

Av Thess - 4 december 2007 19:58

Nu skulle jag inte ha något emot att bli frisk. Iallafall kvitt febern så man kan hålla sig uppe, slippa vrida och vända sig i sängen som ett jävla miffo och leva hyffsat normalt igen.


Hela dagen har bestått av ågren, tårar, panik, ilska, rädsla, oro - ska jag fortsätta? No.

Febern ger mig drömmar deluxe, inte vilka drömmar som helst iheller - döds-drömmar. Det jublar vi för! Inte...

Jag känner mig som ett fett jävla snormonster på kycklingben, hur det nu funkar vet jag inte, men jag chansar.

JÄVLIGT HOT! Snyggast i världen, verkligen.


Jag var tvungen att fråga mamma innan vad maten smakade... "kött" fick man till svar. AAAAAALRIGHT, JAG FÖRSTÅR PRECIS!

Jag avslutade måltiden(den lilla tuggan som knappt syntes i käften då) med en nysning och "jag dör snart, mamma..."

Enligt drömmen iallafall. Vad ska det nu betyda då?


Vad har jag gjort mot världen?

Jag ska aldrig, aldrig, jag menar verkligen aldrig(!) säga, göra, tycka eller tänka något dumt igen. Lovar!


Av Thess - 4 december 2007 19:52

Snubbla in på Rebeccas blogg och såg denna.

Så det säger du...

Av Thess - 4 december 2007 19:06


Du har minsann inget val här inte! ;)

Av Thess - 4 december 2007 11:17

Det finns väldigt få saker som får mig på gott humör just nu.

Kläder, Challe och musik.

Här kommer allt i ett och samma inlägg, great!




 

Vääärsta brudarna. ;)

Bara 5 år sedan, mihi. 



Efter

skolavslutningen i 7an.

Nädå, vi hade inte lipat. ;)


AUW, I LOVE, LOVE, LOVE YOU!!!!!


-



Av Thess - 4 december 2007 09:50

Still sick. Sick, sick, sick.

Sov allt annat än bra inatt också.

Min näsa bränns. Det är verkligen Rudolf Thess med röda mulen!

Jävligt sexigt, mums.


Minns ni att jag berätta om när Madde satte fyr på pop corn i min microvågsugn?

Den luktar fortfarande brända pop corn när man öppnar luckan, tror den har satt sin sista potatis.

Fan ta dig, Madde, jag ska kasta den på din lilltå!


Nyponsoppa är iallfall gott, om man nu hade kännt smaken vill säga...


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards