;)

Alla inlägg den 21 december 2007

Av Thess - 21 december 2007 20:36

Vilken dag!

Julhandlat med mams. Jag drog hela historian för Challe i telefon och jag trodde nästan att hon skulle få andnöd, så som hon skratta. :)


"Ja, dessa jävla kärringar med kundvagnar rakt upp i röven, och jag fick väl in en riktig 37:a där..........."

Mitt humör.


Snart ska jag åka in till stauuun, ska sova där så spar man lite tid till att sova imon. Det är ju då det bär av! En tradition sedan länge. ;P Släkt i massor och antagligen fler kundvagns-kärringar.

Kan bli skönt att åka iväg lite, fast kommer ju hem på kvällen igen.

Och Challe, Challe, Challe - DU ska med upp! hihi galenskaperna ska ut och galenskapa sig! Ih, Luuuv v


Nu måste jag packa!

Är det något, mina vänner, så har ni mitt nummer.

Bibiiii!

Av Thess - 21 december 2007 00:30

Nu orkar jag inte sitta uppe längre. Känner mig allt annat än pigg och fräsch, så lite sömn hade väl inte skadat.

Hoppas att jag mår bättre imorgon. Lite iallafall? Snälla gud, jag har inte gjort nått... Lovar! =(


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards