;)

Alla inlägg den 20 december 2007

Av Thess - 20 december 2007 22:24

Tyna bort, ja de är lätt att man gör.

en dag kan man vändas helt upp och ner

Som om marken försvinner och man är nån helt annan stans, där man inte vill va.

Lycka är det bästa, men att hitta den är de svåraste......


v -- - -- v - -- - v


om jag skriker hör du mig då?

om jag hoppar ser du mig då? 

om jag sjunger hör du mig då?

om jag dör bryr du dig då?



Ungefär så känner jag ibland.

Ibland är idag..........


Av Thess - 20 december 2007 19:03

Jag har nog inte visat mig i lugg för många, men idag är jag sjuk och orkar inte fixa mig ett dugg, dvs luggen ligger som den själv vill - icke uppsatt i klämma eller ligger åt sidan!


Ja jag vet inte alltså.

Känner mig lika grå och ful hur jag än gör med mitt utseende. Just nu iallafall...

Tänk om jag hade kunnat se porrig ut någon gång?

Av Thess - 20 december 2007 18:18

lite gammal nu kanske, men jag tycker om deeeeeen.



Av Thess - 20 december 2007 17:49

Jag blir så trött!

Kan knappt gå utanför dörren utan att bli sjuk.

Mitt immunförsvar stack till botten när jag blev riktigt sjuk för ett antal år sedan. Jobbigt.


Skulle egentligen åka och julhandla med mamma idag, men det blev inte riktigt så.

Nu sitter man här istället med en svullen hals och kan knappt prata. Ont i varje led i hela kroppen och trött som en sliten strumpa. Kunde knappt andas när jag vakna imorse, DET är drygt!

Antar att det är halsfluss, som vanligt.

Jag skiter i vilket. Det är nästan vardag nu.

Hör ni hur positiv jag är? Slå mig!

Hoppas jag mår bättre på lördag iallafall.


- DeppfisseN -

Av Thess - 20 december 2007 14:00

MAT

+ Taco

+ Kyckling

- OXKÖTT!!!!!!! klarar det inte bara!

- Gris-skinka. Pålägg då...


DRYCKER

+ Kaffe

+ Pepsi max

- Coca Cola. Nu funkar det väl att dricka, men förrut kräkte jag så fort jag hörde namnet.

- Whiskey. Folk klagar på trä-smak i röva, men det är fan värre att ha trä-smak i flabben!


GODIS

+ CHOKLAD! :D

+ alla möjliga klubbor

- ?

- ?


KLÄDER

+ Leggings

+ Oversize-tröjor

- UV-byxor

- ?


SKOR

+ Pumps

+ Mysiga stövlar

- Foppa-tofflor!!!! Fula som stryk.

-


MUSIK

+ Country

+ Rock

- Dansband

- Opera


ÅRSTIDER

+ Sommar

+ Vinter

- Vår

- Höst

Av Thess - 20 december 2007 00:32

You got a body like the devil and you smell like sex
I can tell you're trouble but I'm still obsessed


Because you know you're

SO HOT I wanna get you alone

SO HOT I wanna get you stoned

SO HOT I dont wanna be your friend

I wanna fuck you like I'm never gonna see you again


Yeaa

Come on

Yea


You're like the kiss of death, like the hand of faith

I can tell you're trouble but I still wanna taste


Because you know you're

SO HOT I wanna get you alone

SO HOT I wanna get you stoned

SO HOT I dont wanna be your friend

I wanna fuck you like I'm never gonna see you again


Because you know you're

SO HOT I wanna get you alone

SO HOT I wanna get you stoned

SO HOT I dont wanna be your friend
I wanna fuck you like I'm never gonna see you again


You're So Hot, I wanna get you alone

I wanna get you stoned

I dont wanna be your friend

I wanna fuck you like I'm never gonna see you again


See you again

See you agaain


-


Godnatt!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards