;)

Alla inlägg den 26 december 2007

Av Thess - 26 december 2007 16:20

Måna kända ansikten ute, lagom mycket av det goda vinet, lagom dans - allt var lagom! Mår dessutom bra idag, haha! ;)


Har precis kollat klart en film, tvillingarna får körkort, tror jag den hette. Lagom bra en slö dag som denna. Trött är man ju...

Så idag ska jag bara ta hand om mig själv, mysa ordentligt och skita i allt runt omkring. Mums.

Dvs inte mycket mer bloggande, eller dator över huvudtaget, än detta.


Imorgon ska jag iväg och shoppa lite tänkte jag. I Malmö skulle jag tro, det var ett tag sedan man drog shopping-turen där.

Lär säkert dra över Lund minst en omgång också, som vanligt... ha.

Jaja, shit happens. ;)


Ska bara spela lite super mario nu, sen jävlar stänger jag ner denna burken.

Ha en skön kväll. =)

Ovido - Quiz & Flashcards