;)

Alla inlägg den 3 december 2007

Av Thess - 3 december 2007 23:48

Mycket sömn för Thess när hon är dålig. Kan bara inte hålla mig uppe, fan!

Det var riktigt längesen jag mådde såhär fruktansvärt kasst.

Och ja, jag är fortfarande sjuk-tjurig. Men jag tvingar er inte att läsa...


Imorgon skulle det varit dans för mig, men nädå - nu ska vi vara sjuka istället, självklart!

Jag skäms som ett djur när jag stannar hemma sådär. FAN, igen!


Ska dricka äckligt honungsvatten nu och sova lite till... Det har man ju inte redan gjort så det borde räcka (här luktar ironi?), suck...

Jag är lika rädd varje gång innan jag somnar, för alltid när jag är sjuk (speciellt feber) så drömmer jag mardrömmar. Jag vågar inte slockna bara. Uh!

Jag är matt.


Sorry för mitt humör.


Av Thess - 3 december 2007 23:10

Ingen bra dag. Ingen bra kväll, inget bra alls.

Ja, jag är tjurig och det ska jag vara tills jag tröttnar på det!


Fan för allt!

Av Thess - 3 december 2007 20:29

Har fortfarande feber, nyser som en tok och hostan har hittat hem också, grattis till mig!

Inte finns det något kul på tv iheller, oj så synd det är om mig!


Nällu är den ända som myser runt med mig idag, en i hela världen som står ut med mitt AAAAAATJO och gnäll, DE NI!


Såhär porriga är vi idag...


Av Thess - 3 december 2007 15:01

Det går bra att torka tröjor med hårfön. det går bra, kompis.


=)

Av Thess - 3 december 2007 13:08

Lite bilder från takida kanske? ;)



Och för er som inte minns hur jag ser ut...

Nädå, jag är fullt frisk...


Av Thess - 3 december 2007 10:41

Vilken värld vi lever i!


Ibland undrar man...

Av Thess - 3 december 2007 10:16

Godmorgon!


Jag kan ju säga att allt är duktigt mycket värre idag. Fan!

Fick stanna hemma, såklart. Äh. Det var väl lika bra ändå.


Aja. Något som får migbättre humör...

Jättesöta halsband, och jag ska ha, nununu!

Av Thess - 3 december 2007 00:15

1. Gå fram till det heta fanskapet!

2. Säg något i stil med detta.


"Dina tänder är som stjärnor - gula och långtifrån varandra!"

"Tjena biffen, varför står du här och steker?"

"Bit i kudden älskling, pappa byter våning."

"Rätta mej om jag har fel men, kom du nyss från bastun ?"

"Ska vi leka sugrör? Du suger och jag rör."

"Om jag var en hund skulle jag antagligen jucka mot ditt ben just nu."

"Tjena! det var jag som sket på dansgolvet.."


Ptja, varför inte...?



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards