;)

Alla inlägg den 2 december 2007

Av Thess - 2 december 2007 22:44

Då var denna veckan slut. Ohyes.

Självklart går man och blir sjuk också. Jag vill inte! =(

Näsan är så emot mig det bara går, halsen värker och febern dummar sig.

Det är en sån tyck-synd-om-mig-dag idag, verkligen.

Jag blir jämt lika tjurig när jag är sjuk. Suck. Så snälla, var extra gölliga mot mig nu, höhö.

Jag vette fan vad det är för te-blandning jag dricker, men gott är det då inte kan jag tala om!


Hoppas jag mår bättre imon. Jag kan inte stanna hemma, det känns så jä*la dumt. Hatar det!


Krya på mig. Lalala.

Av Thess - 2 december 2007 19:47

Inte någon koll på vad du kan ge bort till din flickvän, kompis, släkting osv?

Smycken går alltid hem hos mig och jag är bomb-säker på att det även gör det hos de flesta andra tjejerna. ;)


Dessa sötsakerna finns på unikasmycken.se



Snart kommer Minette hit och myser med mig.

Av Thess - 2 december 2007 15:34

1:a advent.

Ett litet barn av Davids hus, skall göra vinternatten ljus.

Ett barn skall hjälpa oss att tro, här mitt ibland oss ska det bo.

-- - --- - -- - --- - --

Mycket som är väldigt nära nu. Challe kommer snart, julklappar ska köpas och öppnas, nyår ska firas och allt vad det innebär.


Jag är en riktigt julmänniska.

Mysfaktorn är på topp och gott humör hör till.

Julskyltningar, julstädning, julpyssel, julgran - allt är lika mysigt för mig varje år!


Många tankar och känslor går till de som står närmast, på ett speciellt vis. Och tro inte att jag gör detsamma alltid annars, men det känns lite extra just vid denna tiden. Äh, ni förstår. :)


Idag ska jag och lillasyster pyssla och dona som bara den! Baka pepparkakor, käka lussekatter och smaska glögg. Senare blir det som alltid en mysig julskyltning.


Och jag avslutar detta anventsinlägg med en dikt jag ska läsa när luciakronan är på mitt huvud om cirkus 2½ vecka. ;)


"Tack för att jag är väntad.

En budbärarinna ville jag vara i denna sena och mörka tid.

Mina ljus skall brinna klara för den som kämpar denna hårda strid.

En hoppets stjärna ville jag gärna tända för den som bor i förtvivlans natt,

och sorgen i glödje vända där lyckans låga flämtar matt."


Ta hand om er och alla andra.  v

Av Thess - 2 december 2007 01:42

"det låter bara bonnigt i mina öron.."

Jag kan inget annat än att hålla med.


Mamma verkar ha kul iallafall, alltid något!

hmpf.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards