;)

Alla inlägg den 29 december 2007

Av Thess - 29 december 2007 20:45

Eftersom så många bara virrar på skallen och undrar om jag är riktigt frisk när jag försöker filosofera lite så ska allt ner här.

Snart. Snart ska ni få filosofi likt aldrig förr, var så säkra!


SYND FÖR ER VA - HA!

Av Thess - 29 december 2007 03:21

Ibland går något snett, riktigt snett...


- -- - -- - -- - -- -


Ibland försöker man göra något åt det.

Går det, så går det...

Eh?!


Förrästen så fastna jag framför en film, det förklarar kanske varför jag fortfarande sitter uppe...

GODNATT!


Av Thess - 29 december 2007 00:22

Det har inte blivit mycket bloggande idag, eftersom jag har haft 2 buspojkar här. Då blir det mycket spring och lite verkstad, eller vad brukar man säga? ;)


5-åringen fick ännu en ny radiostyrd bil så där var full rulle med alla möjliga konster man kan tänka sig, slira hit o slira dit, köra fort och ja, ni vet... pojkar. STORA som små... host, host.

Jag fösökte mig på det någon gång då och då, men jag kände mig rätt långt under jorden när jag insåg hur kass jag var.


Lilla busen var i full fart han med.

De hitta min gamla dockvagn. Den kunde man såklart sätta storebror i, tyckte han, och sedan köra rally genom hela huset...

Visst var man inte så duktig på att styra, så någon gång kunde det ju hända att stora brorsan åkte in i skåp och grejer, men äsch då. ;)


Nu sitter man här, har en himla huvudvärk så ska snart dra mig mot sängen.

Jag känner att jag har grymt mycket att skriva om, men vet knappt hur jag ska börja, så låter bli tills jag har kommit på någon bra start...


Ett år har snart gått sedan det var nyår sist. Man tycker ofta att tiden går så sakta, men nu sitter man här och undrar vart dagarna tog vägen.


Herråååå...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards